خرید پارچه دو نخ پنبه درجه یک

خرید پارچه دو نخ پنبه درجه یک به چه صورت است؟ پارچه دو نخ پنبه درجه یک، یکی از محصولات تولیدی داخل کشور است که از دو نخ پنبه ساخته شده است. این محصول با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است طرف داران زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جذب کند. پارچه دو نخ پنبه درجه یک از منسوجات صادراتی به شمار میرود که ۸۰۰۰ تن از این منسوج به کشور های دیگر از جمله عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان و… صادر میشود. تجار با خرید پارچه دو نخ پنبه درجه یک، به قیمت عمده توانسته اند سود زیادی از خرید عمده این محصولات دریافت کنند؛ همچنین از جانب دیگر این محصول با قیمت عمده به بازار عرضه میشود و در دسترس مصرف کنندگان قرار میگیرد تا خرید پارچه دو نخ پنبه درجه یک به سهولت صورت گیرد.
مصرف کنندگان این محصولات میتوانند با خرید پارچه دو نخ پنبه درجه یک به قیمت عمده و به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی اقدام کنند تا این محصولات با هزینه کمتری برایشان محسوب شود، همچنین از جانب دیگر این محصول را میتوانند به صورت مستقیم از واسطه ها، که در مراکز همه استان ها وجود دارد خریداری کنند.
بازرگانان و تجار یا مصرف کنندگان شخصی این محصولات میتوانند به صورت مستقیم با پل های ارتباطی درون سایت شرکت تولیدی با این شرکت در ارتباط باشند و این محصولات را به صورت مستقیم و با قیمت عمده خریداری کنند. این منسوج، با داشتن قیمت مقرون به صرفه و ارزان توانسته است قدرت خرید مردم در این زمینه را افزایش داده و به صورت گسترده، طرف داران زیادی را به سمت و سوی خود جذب نماید.

مشخصات مهم پارچه دو نخ پنبه

مشخصات مهم پارچه دو نخ پنبه

پارچه دو نخ پنبه از پارچه های اعلا و درجه یک به شمار میرود که قیمت متنوعی در بازار دارد و مصرف کنندگان به راحتی متناسب با سلیقه و بودجه خود میتوانند نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. از مشخصات مهم پارچه دو نخ پنبه میتوان به نرمی و سبکی این محصول اشاره کرد.
پارچه دو نخ پنبه درجه یک همان طور که از نامش مشخص است از ۸۰ درصد الیاف گیاه پنبه به صورت دو لایه و ۱۰ درصد الیاف نخ و ۱۰ درصد الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده است. این منسوج جنس بسیار نرم و لطیفی دارد که به خاطر الیاف پنبه به کار رفته در آن است.
جنس پارچه دو نخ پنبه درجه یک، بسیار مقاوم و مستحکم است و این محصول در انواع مختلفی وجود دارد. پارچه دو نخ پنبه درجه یک با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است فروش بسیار گسترده ای را رقم زند و جزء محصولات ضدحساسیت باشد.
پارچه دو نخ پنبه درجه یک برای تمامی سنین تولید میشود، از جمله پارچه مدل نوزاد، پارچه کودک، پارچه نوجوانان، پارچه بزرگسالان و… علت استفاده از این محصول برای نوزادان به این دلیل است که نوزادان با داشتن پوستی حساس و نازک لازم است از محصولی با ویژگی ضدحساسیت و نرم و سبک استفاده کنند.
در استفاده از پارچه دو نخ پنبه درجه یک مجلل، احساس خنکی و نرمی میکنند. پارچه دو نخ پنبه درجه یک جزء پارچه های لوکس و زیبا و با قیمت مناسب به شمار میرود، دوام این محصول بالا است. این محصول با داشتن تثبیت رنگ بالا، میتوانید آن را به صورت مکرر استفاده یا شست و شو نمایید و سپس اتو کنید. از ویژگی های دیگر این پارچه دو نخ پنبه درجه یک میتوان به ضدالکتریسیته، ضدحرارت و… اشاره کرد.

دوام بالای پارچه دو نخ پنبه

دوام بالای پارچه دو نخ پنبه

این محصول به دلیل این که در ساختارش دو نخ پنبه درجه یک به کار رفته است در نتیجه دوام و جنس مرغوبی دارد به طوری که از این پارچه برای البسه ورزشی مانند گرمکن های ورزشی و… استفاده میکنند. این منسوج یک از محصولاتی است که اگر از این محصول به نحوه صحیح استفاده شود تا سالیان زیاد دوام خواهد داشت؛ بسیاری از خریداران پارچه به امر قیمت و کیفیت پارچه در نگاه اول مینگرند و کاملا امری صحیح است اما خرید یک پارچه مرغوب و باکیفیت به تنهایی سازگار نیست زیرا پارچه باید بعد از خرید، بسیار مراقبت شود تا دچار آسیب نشود. پارچه دو نخ پنبه درجه یک با داشتن دوام بالا بسیار مقاوم بوده و در طرح و رنگ های گوناگون به بازار عرضه میشود.
بعد از خرید این پارچه، آنها را در جایی خشک و دور از رطوبت نگهداری کنید زیرا رطوبت، باعث تر شدن الیاف ها میشود و به مرور دچار ساییدگی و آب رفت میشود هر چند این محصولات آب رفت ندارند و به راحتی میتوانید شست و شو کنید. برای شست و شو  این محصول، به صورت ماشینی یا دستی میتوانید آنها را شست و شو کنید و از این بابت میتوان گفت جنس این پارچه و رنگ های بکار رفته درونش بسیار بادوام و مقاوم هستند. برای شست و شو آنها از مواد سفید کننده یا لکه بر استفاده نکنید زیرا با استفاده از این محصولات باعث میشود رنگ پارچه برود.

منظور از پارچه دو نخ چیست

منظور از پارچه دو نخ چیست

منظور از از این منسوج یک بدین صورت است که کارخانه تولیدی برای تولید این محصولات علاوه بر الیاف های رایج، یک لایه اضافه تر از الیاف پنبه به کار گرفته، تا جنس پارچه دو نخ پنبه بسیار بادوام تر و مقاوم تر باشد به همین نسبت این محصول گزینه مناسبی برای پارچه دو نخ پنبه به شمار میرود.
پارچه دو نخ پنبه درجه یک با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است طرف داران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند و از این پارچه در تولیدی البسه برای تولید انواع لباس مانند تیشرت، سویشرت، گرمکن ورزشی، ژاکت و هودی های مردانه و زنانه یا لباس های زیر استفاده میشود.

عرضه کنندگان پارچه دو نخ پنبه

عرضه کنندگان پارچه دو نخ پنبه

شرکت تولیدی پارچه دو نخ پنبه این محصولات را با قیمت عمده در دسترس مصرف کنندگان قرار داده، تا بتوانند با هر نوع وضعیت مالی نسبت به خرید این پارچه اقدام کنند. عرضه کنندگان پارچه دو نخ پنبه در بسیاری از استان های کشور شامل: تهران، کرمان، یزد، مرکزی، همدان، خراسان، تبریز و… وجود دارند و بعد از توزیع در این استان ها به سایر شهرستان های زیرمجموعه این استان های مذکو،ر این محصولات ارسال میشوند تا در دسترس مصرف کنندگان به راحتی قرار گیرند.

پارچه نخی

پارچه نخی

امروزه پارچه های متنوعی از کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشوند، پارچه نخی درجه یک از منسوجات برتر و پرفروش کشور است که سود و فروش زیادی را برای تولیدی ها ایفا کرده است. هر چه یک کالا باکیفیت تر باشد به همان نسبت فروش زیادی را به خود اختصاص میدهد که سود کلانی را نسبت به واردات منسوجات داخلی برای کشور حفظ میکند.

پارچه تریکو خار خورده

پارچه تریکو خار خورده پارچه ای متشکل از ۸۰ درصد پلی استر و ۲۰ درصد ویسکوز است. از ویژگی های دیگر پارچه تریکو خار خورده قیمت مقرون به صرفه و انعطاف پذیری بالایی آن، میتوان اشاره کرد. فروش و صادرات این پارچه با تنوع بالا صورت میگیرد زیرا شفافیت و جلوه بسیار بالایی دارد و از دیگر ویژگی های آن به دوام و استحکام بالای این پارچه میتوان اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما