خرید پارچه ویسکوز شلواری

پارچه ویسکوز شلواری از جمله پارچه هایی است که در کشور تولید میشود. این پارچه از جمله پارچه های پرفروش در صنعت پارچه بافی است و همواره افراد زیادی اقدام به خرید پارچه ویسکوز شلواری میکنند. تولید کنندگان این پارچه در تلاش هستند تا این پارچه را در کیفیت بسیار عالی و در طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند. شرکت بازرگانی دیبافت از جمله شرکت هایی است که اقدام به فروش این محصول بی نظیر میکند و افراد میتوانند برای خرید این پارچه به مراکز این شرکت به صورت حضوری و آنلاین مراجعه و اقدام به خرید پارچه ویسکوز شلواری نمایند. این شرکت سابقه درخشان و ویژه ای در زمینه فروش اینترنتی و حضوری داشته و توانسته رتبه بالایی در زمینه صادرات کسب کند.

بررسی کیفیت جنس پارچه ویسکوز

بررسی کیفیت جنس پارچه ویسکوز

همان طور که میدانید برای مصرف کننده کیفیت یک محصول بسیار حائز اهمیت است. نکات متعددی وجود دارد که شما میتوانید با دانستن آنها کیفیت پارچه را تشخیص دهید. همان طور که گفته شد این نوع پارچه مشتریان زیادی دارد و این امر به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیر این منسوج است. این پارچه از الیاف مختلفی تولید شده، اما الیاف اصلی آن پنبه است. به دلیل وجود این نوع الیاف در آن، این پارچه جذب رطوبت بسیار بالایی دارد. شما میتوانید برای بررسی کیفیت این پارچه آن را لمس کنید. با لمس کردن این پارچه شما درمیابید که پارچه نرم و لطیف است و حالت کشسانی مناسبی را داراست. به دلیل همین حالت کشسانی پارچه است که از آن برای تولید شلوار استفاده میکنند. همچنین میتوانید قبل از خرید پارچه ویسکوز شلواری از کارشناسان و مشاوران در این زمینه سوال کرده تا آنان تمام اطلاعات این پارچه را در اختیار شما قرار دهند. با این اطلاعات و لمس پارچه و همچنین آگاهی از الیاف مورد استفاده در پارچه قادر به تشخیص کیفیت منسوج خواهید بود.
از مهم ترین ویژگی های این پارچه میتوان به چهار فصل بودن آن اشاره کرد. به عبارتی دیگر شما میتوانید از این پارچه در فصول مختلف سال استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های ویژه این پارچه خوش دوخت بودن آن است. به همین سبب اکثر خیاط ها برای دوخت شلوار و سایر لباس ها این پارچه را انتخاب میکنند. همچنین این نوع پارچه از حالت کشسانی خوبی برخوردار است و به همین خاطر به پارچه ویسکوز شلواری معروف شده است. از دیگر ویژگی های این پارچه میتوانیم به نرمی و لطافت و بافت سبکی که دارد اشاره کنیم. همچنین این پارچه رنگ پذیری بسیار خوبی دارد؛ از این رو در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است. همچینن این پارچه کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست بدن هیچ گونه مشکلی را ایجاد نمیکند و در مقابل چروک مقاومت مناسبی نیز دارد. این پارچه از قابلیت تنفس بالایی برخوردار بوده و نسبت به سایر پارچه ها از مقاومت حرارت بیشتری برخوردار است.

 نکات طلایی هنگام خرید پارچه ویسکوز
نکات طلایی هنگام خرید پارچه ویسکوز

تنوع پارچه ها در بازار باعث شده است که ما برای تهیه پارچه مورد نیاز خود با سردرگمی مواجه شویم. مهم ترین نکته در خرید این پارچه تشخیص نوع الیاف استفاده شده در آن است. باید توجه داشته باشید که پارچه ویسکوزی که خریداری میکنید از الیاف طبیعی بیشتری بهره برده باشد؛ زیرا به دلیل مواد و الاینده های شیمیایی استفاده شده در الیاف مصنوعی استفاده زیاد از آن میتواند برای سلامتی مضر باشد. پس لازم است که قبل از خرید پارچه توجه داشته باشید که این پارچه را برای دوخت چه لباسی خریداری میکنید تا بر اساس آن بتوانید درصد الیاف طبیعی به مصنوعی را بسنجید. توجه داشته باشید که درصد مناسب الیاف در یک منسوج ۶۰ درصد طبیعی و ۴۰ درصد مصنوعی است.
نکته دیگر در هنگام خرید، رنگ پارچه است. شما طبق سلیقه شخصی خود و همچنین متناسب با لباسی که میخواهید خریداری کنید باید رنگ این پارچه را انتخاب نمایید. نکته مهم دیگر نیز قیمت منسوج است. این پارچه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد اما همیشه مدنظر داشته باشید که هیچ گرانی بی حکمت و هیچ ارزانی بی دلیل نیست شاید پارچه ای که ارزان تر است در تولید آن از مواد شیمیایی و الیاف مصنوعی بیشتری استفاده شده باشد.

قیمت فروش پارچه ویسکوز شلواری

قیمت فروش این منسوج

همان طورکه میدانید پارچه شلواری ویسکوز فروش زیادی دارد اما قیمت این پارچه بر اساس جنس، رنگ، ویژگی و کارایی آن با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل نمیتوان قیمت مشخصی برای این پارچه در نظر گرفت. شرکت بازرگانی دیبافت از جمله شرکت هایی است که اقدام به فروش این محصول میکند. توجه داشته باشید که این شرکت محصولاتش را به صورت مستقیم از تولیدی های این پارچه تهیه میکند و به همان صورت نیز در اختیار مشتریان قرار میدهد. این شرکت توانسته است با تسهیلات ویژه ای که در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد جزو بهترین و معتبر ترین شرکت های فروش انواع منسوجات باشد. این شرکت سایتی را طراحی کرده که به وسیله آن میتوانید انواع محصولات این شرکت را مشاهده و اقدام به ثبت سفارش فرمایید. شرکت دیبافت در کمترین زمان ممکن این پارچه را در بسته بندی مناسب به دست خریداران میرساند. همچنین شما میتوانید برای خرید حضوری به مراکز فروش این محصول مراجعه و به صورت حضوری اقدام به فروش محصول نمایید. این شرکت با تیم مجربی که در اختیار دارد توانسته است در زمینه صادرات نیز سابقه درخشانی داشته باشد.

19

  1. سلام قصد خرید دارم اگر می توانید یک زمان مصاحبه هماهنگ کنید خدمت می رسم ممنون از لطف شما موفق باشید.

  2. پارچه های ویسکوز یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت شلوار می باشد که طرفدار زیاد دارد این پارچه بسیار سبک و راحت است.

  3. سلام وقت بخیر من از این جنس برای دوخت مانتو استفاده کردم واقعا راضی هستم از کیفیتی که دارد

  4. سلام وقت بخیر
    به دلیل همین حالت کشسانی پارچه است که از آن برای تولید شلوار استفاده میکنند.

  5. سلام وقت بخیر
    همان طور که میدانید برای مصرف کننده کیفیت یک محصول بسیار حائز اهمیت است که شرت دیبا با نازل ترین قیمت در اختیار خریدار قرار می دهد

  6. سلام وقت بخیر
    تنوع پارچه ها در بازار باعث شده است که ما برای تهیه پارچه مورد نیاز خود با سردرگمی مواجه شویم

  7. سلام وقت بخیر
    من برای تولیدی خود از سایت شما خریدم اقعا از کیفیت حصول شما راضی هستم

  8. سلام وقت بخیر
    این پارچه از الیاف مختلفی تولید شده، اما الیاف اصلی آن پنبه است. به دلیل وجود این نوع الیاف در آن، این پارچه جذب رطوبت بسیار بالایی دارد.

  9. پارچه های ویسکوز یکی از با کیفیت ترین پارچه ها برای تولید شلوار است که جنس بسیار خوبی دارند.

  10. سلام وقت بخیر
    نکات متعددی وجود دارد که شما میتوانید با دانستن آنها کیفیت پارچه را تشخیص دهید. همان طور که گفته شد این نوع پارچه مشتریان زیادی دارد

  11. سلام وقت بخیر
    این شرکت سابقه درخشان و ویژه ای در زمینه فروش اینترنتی و حضوری داشته و توانسته رتبه بالایی در زمینه صادرات کسب کند.

  12. سلام وقت بخیر
    این شرکت سابقه درخشان و ویژه ای در زمینه فروش اینترنتی و حضوری داشته و توانسته رتبه بالایی در زمینه صادرات کسب کند.

  13. سلام وقت بخیر
    این شرکت سابقه درخشان و ویژه ای در زمینه فروش اینترنتی و حضوری داشته و توانسته رتبه بالایی در زمینه صادرات کسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما