سفارش کلی پارچه دورس سه نخ سفید

یکی از پرکاربردترین پارچه در صنعت پوشاک، پارچه دورس است. سفارش کلی پارچه دورس سه نخ سفید توسط شرکت بازرگانی دیبافت به راحتی امکان پذیر است. این شرکت بازرگانی سایتی را برای راحتی و آسایش شما متقاضیان فراهم کرده است تا بتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری پارچه دورس سه نخ را به صورت کلی سفارش دهید.

با سفارش کلی پارچه دورس، موقعیت همکاری برای صادرات فراهم است. شرکت بازرگانی دیبافت از انواع رنگ های پارچه دورس را دارا است. همچنین به صورت اینترنتی شما میتوانید به قیمت های این پارچه آگاهی داشته باشید. سفارش کلی این پارچه از شرکت بازرگانی دیبافت از مزایایی همچون خرید با قیمت بسیار مناسب را دارا است. زیرا این شرکت بازرگانی منسوجات خود را از درب کارخانه خرید مینماید و چون هیچ واسطه ای در این میان نبوده و با قیمت بسیار مناسب به دست متقاضیان و خریداران میرساند.

سفارش کلی پارچه دورس سه نخ سفید

پارچه پشت کرکی برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه کاربرد بسیاری دارد. مناسب ترین دما برای شست و شوی این پارچه ۳۰ درجه سانتی گراد است. این پارچه ضخامت بسیار مناسبی دارد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت پارچه پشت کرکی به مرغوبیت و کیفیت بستگی دارد. بعد از شست و شوی پارچه پشت کرکی بهتر است روی بند آویخته نشود زیرا فرم اولیه خود را از دست خواهد داد. این پارچه برای دوخت لباس های هودی، سرهمی بچگانه، و ست بلوز شلوار استفاده میشود.

پارچه ملانژ دورس ضخیم برای دوخت لباس های ورزشی ضخیم کاربرد دارد. برای تولید پارچه ملانژ دورس ضخیم از بهترین نخ ها در نساجیاستفاده میشود. زیرا اگر از نخ و مواد بی کیفیت تولید شود، هنگام تمرین های سخت دچار پارگی و آسیب خواهد شد. پارچه ملانژ دورس ضخیم از دو الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تولید شده است. این پارچه با اینکه از ضخامت قابل قبولی برخوردار است در عین حال بسیار لطیف و نرم است.

پارچه ملانژ دورس ضخیم به دلیل اینکه از مواد درجه یک تولید شده است، برای کودکان و بزرگسالان هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمیکند. درخشندگی و زیبایی این پارچه به دلیل الیاف پلی استری است که در تولید این پارچه استفاده شده است.

پارچه دورس داخل کرکی برای دوخت لباس های پاییزه بسیار پر کاربرد است. مناسب ترین فصل برای خرید این پارچه در فصل های سرد سال است. زیرا این پارچه به راحتی در این فصل ها در فروشگاه های معتبر یافت میشود. پارچه دورس داخل کرکی دارای طرح و رنگ های بسیار متنوعی است که متناسب با هر سلیقه ای یافت میشود. برای خرید انواع منسوجات با کیفیت ما به شما شرکت بازرگانی دیبافت را پیشنهاد میدهیم. زیرا این شرکت بازرگانی مرغوب ترین منسوجاتش را به شما ارائه خواهد داد.

عواملی که بر قیمت پارچه دورس تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت پارچه دورس تاثیر دارد

یکی از دلایل بسیار مهمی که بر قیمت پارچه دورس تاثیر دارد، نوع نخی است که در تولید این پارچه به کار گرفته شده است. پارچه ها از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند. هرچه الیاف طبیعی در تولید پارچه استفاده شود، بر قیمت پارچه تاثیر دارد. طرح های روی پارچه، مراحل و روش تولید نیز یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت پارچه دورس تاثیر دارد. قطعا پارچه ای که آبرفت نداشته باشد، پرز ندهد و رنگ دهی نداشته باشد، به طور مکرر مشتریان زیادی را به خود جذب میکند. پارچه هایی که با نخ های رنگی تولید شده اند به مراتب از پارچه هایی که رنگ شده اند، گران تر هستند.

ویژگی پارچه دورس سه نخ سفید

ویژگی پارچه دورس سه نخ سفید

پارچه دورس سه نخ سفید از ضخامت بسیار بالایی برخوردار است و در عین حال نیز بسیار نرم و لطیف است. هنگام خرید پارچه متوجه چروک ناپذیری پارچه خواهید شد زیرا بسیار نرم و لطیف است و از مواد اولیه و درجه یک تولید شده است و نیز هیچ گونه آلرژی و حساسیت برای استفاده کننده ایجاد نمیکند.

نکاتی برای خرید بهترین پارچه دورس سه نخ

نکاتی برای خرید بهترین پارچه دورس سه نخ

معمولا بسیاری از ما هنگام خرید پارچه به طرح و رنگ پارچه دقت میکنیم که این از مشخصه های بارز خرید بهترین پارچه دورس سه نخ نیست. هنگام خرید پارچه دورس بهتر است پارچه را لمس کرد و به نرمی و ضخامت پارچه، چروک پذیری و چروک ناپذیری آن دقت کرد.

جنس پارچه نیز برای خرید بهترین پارچه دورس سه نخ حائز اهمیت است. برای خرید بهترین پارچه دورس سه نخ بهتر است متناسب با نیازی که دارید خریداری نمایید. برای مثال پارچه های کشی برای لباس های ورزشی و خانگی کاربرد دارند و پارچه هایی که دستباف هستند برای لباس های گران بها بسیار مناسب اند. ثبات رنگ پارچه نیز از دیگر مشخصات هنگام خرید بهترین پارچه دورس سه نخ است.

برای اینکه بدانید پارچه رنگ دهی دارد یا نه؟ پارچه را باز کنید و ببینید که آیا لکه های پررنگ و کم رنگ روی پارچه وجود دارد یا نه؟ اگر لکه هایی روی پارچه مشاهده کردید که مربوط به طرح پارچه نیست، این پارچه ممکن است بعد از شست و شو رنگ پس دهد.

فروش پارچه دورس سه نخ سفید

فروش پارچه دورس سه نخ سفید

شرکت بازرگانی دیبافت از فروش بسیار گسترده ای از پارچه دورس سه نخ برخوردار است. این شرکت بازرگانی پارچه دورس سه نخ را به بازار و فروشگاه های معتبر عرضه میکند تا به راحتی در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

شرکت بازرگانی دیبافت کارکنان مجرب و کارآزموده دارد تا شما متقاضیان عزیز در حین خرید پارچه دورس سه نخ هر سوالی را در مورد این منسوج داشته باشید پرس و جو کرده تا هیچ شبهه ای برای شما باقی نماند. این شرکت بازرگانی سایتی را برای سهولت خرید شما راه اندازی کرده است تا شما بتوانید به صورت غیر حضوری خرید خود را بدون اتلاف وقت و هزینه انجام دهید. علاوه بر خرید غیر حضوری، به صورت حضوری نیز میتوانید از نزدیک به کیفیت و مرغوبیت منسوجات این شرکت بازرگانی آگاهی یابید.

173

  1. سلام قیمت پارچه دورس تو کرمی مناسب برای شلوار چقدره رنگ بندی و ارسال به شهرستان چگونه است

  2. سلام در زمان حضار با پیشرفت تکنولوژی مردم بیشتر تمایل به خرید عمده دارند و به دنبال یک محصول با کیفیت هستند که به صورت غیر حضوری انجام دهند ممنون از سایت شما

  3. سلام وقتتون بخیر
    پارچه های دورس سه نخ یکی از بهترین پارچه ها برای فصل زمستان است بسیار گرم و نرم می باشند.
    ممنون از سایت خوبتون که اطلاعات مفیدی داخلش قرار می دهید.

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه های تولیدی این مجموعه از پرکاربردترین پارچه در صنعت پوشاک، پارچه دورس است.

  5. سلام وقت بخیر با سفارش کلی پارچه دورس، موقعیت همکاری برای صادرات فراهم و سود خوبی به دست خواهید اورد

  6. سلام وقت بخیر
    میخواستم با شما همکاری کنم اگر بشه همو حضوری ببینیم و همکاری کنیم.
    شما در کدام شهر شعبه دارین؟

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس سه نخ سفید از ضخامت بسیار بالایی برخوردار است و دارای قیمت مناسب برای خرید می باشد

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه پشت کرکی برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه کاربرد بسیاری دارد.

  9. سلام وقت بخیر
    همچون خرید با قیمت بسیار مناسب را دارا است و با قیمت مناسبی هم اراعه می شود

  10. سلام وقت بخیر
    شرکت بازرگانی پارچه دورس سه نخ را به بازار و فروشگاه های معتبر عرضه میکند تا به راحتی در دسترس متقاضیان قرار گیرد

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه پشت کرکی برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه کاربرد بسیاری دارد.

  12. سلام وقت بخیر
    من همیشه که هوا سرد میشه برای تولیدیم از پارچه دورس سه نخ شما خرید می کنم.

  13. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه پشت کرکی به مرغوبیت و کیفیت بستگی دارد. بعد از شست و شوی پارچه پشت کرکی بهتر است روی بند آویخته نشود

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دورس ضخیم برای دوخت لباس های ورزشی ضخیم کاربرد دارد و بسیار با کیفیت هستند.

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه پشت کرکی برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه کاربرد بسیاری دارد. مناسب ترین دما برای شست و شوی این پارچه ۳۰ درجه سانتی گراد است

  16. سلام وقت بخیر
    سفارش کلی پارچه دورس، موقعیت همکاری برای صادرات فراهم است. شرکت بازرگانی دیبافت از انواع رنگ های پارچه دورس را دارا است

  17. سلام وقت بخیر
    پارچه پشت کرکی برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه کاربرد بسیاری دارد. مناسب ترین دما برای شست و شوی این پارچه ۳۰ درجه سانتی گراد است.

  18. سلام وعرض ادب این مدل پارچه های دورس برای فصل سرما خیلی مناسبند وبافت ضخیمی دارند و برای دوخت هودی عالی اند

  19. سلام وقت بخیر
    یکی از پرکاربردترین پارچه در صنعت پوشاک، پارچه دورس است. سفارش کلی پارچه دورس سه نخ سفید توسط شرکت بازرگانی دیبافت به راحتی امکان پذیر است

  20. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس یکی از باکیفیت ترین پارچه ها برای دوخت لباس های گرم هستند که بسیار پر طرفدار می باشند من از شما دو بار پارچه دورس خریدم و واقعا کیفیت بسیار خوبی داشت.

  21. سلام این نوع پارچه برای دوخت سویشرت ولباس ورزشی مناسبه وکیفیت خوبی دارد و ضد چروک و ضد آبرفت است

  22. سلام وقت بخیر
    شرکت بازرگانی دیبافت از انواع رنگ های پارچه دورس را دارا است. همچنین به صورت اینترنتی شما میتوانید به قیمت های این پارچه آگاهی داشته باشید

  23. سلام وقت بخیر قصه خریدتون رو بالا رو دارم ممنونم درزمینی ارسال و بارگیری هم راهنمایی بفرمایید

  24. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور تایوان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  25. سلام وقتتون بخیر
    قیمت پارچه های دورس تون لطفا ؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروشتون به صورت عمده هست فقط یا تکی هم دارین؟

  26. سلام وقت بخیر
    خواستم برای صادرات پارچه دورس به کشور عراق با شما همکاری کنم آدرس دفتر شما کجاست ؟

  27. سلام وقت بخیر
    همچنین به صورت اینترنتی شما میتوانید به قیمت های این پارچه آگاهی داشته باشید. سفارش کلی این پارچه از شرکت بازرگانی دیبافت از مزایایی همچون خرید با قیمت بسیار مناسب را دارا است.

  28. سلام وقت بخیر
    پارچه ضخامت بسیار مناسبی دارد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت پارچه پشت کرکی به مرغوبیت و کیفیت بستگی دارد. بعد از شست و شوی پارچه پشت کرکی بهتر است

  29. سلام وقت بخیر
    این پارچه ضخامت بسیار مناسبی دارد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که من بهترین نوع را از سایت دیبا خریداری کردم

  30. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه پشت کرکی به مرغوبیت و کیفیت بستگی دارد بعد از شست و شوی پارچه پشت کرکی بهتر است

  31. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دورس سه نخ شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  32. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه دورس سه نخ با درجه کیفی بالا با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  33. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون موفق باشید.

  34. سلام وقت بخیر
    این پارچه ضخامت بسیار مناسبی دارد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است

  35. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  36. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های تریکو دورس سه نخ تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  37. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  38. سلام وقت بخیر
    سفارش کلی این پارچه از شرکت بازرگانی دیبافت از مزایایی همچون خرید با قیمت بسیار مناسب را دارا است

  39. سلام عرض ادب ممنون میشم شرایط فروش رو لطف کنید و قیمت پارچه هارو درسایت قرار بدهید باتشکر

  40. سلام وقت بخیر
    اگه دنبال یک پارچه ای دورس سه نخ با کیفت بالا هستید که جنس عالی داشته باشه وبتونین خیلی چیزهاباهاش بدوزین بهتون این پارچه هاراپیشنهادمیکنم

  41. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  42. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه ذدورس بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  43. سلام دورس بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه
    تجارت پارچه تریکو و اصول خاصی دارد که شما را نیازمند مشاوران کاربلد و باتجربه در این زمینه می سازد

  44. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس سه نخ حاوی نخ و پنبه میباشد که برای دوخت شلوار و لباس مورد استفاده قرار می گیرد قیمت خوبی هم برای تولید کننده ها دارد

  45. سلام وقت بخیر
    این پارچه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و برای دوخت لباس و سایر چیزی خیلی خوب هستند و قیمت مناسبی هم دارند

  46. سلام وقت بخیر این پارچه با اینکه از ضخامت قابل قبولی برخوردار است در عین حال بسیار لطیف و نرم است وعمر با دوامی دارد

  47. قیمت پارچه پشت کرکی به مرغوبیت و کیفیت بستگی دارد. بعد از شست و شوی پارچه پشت کرکی بهتر است روی بند آویخته نشود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما