صادرات پارچه گردباف کشی درجه یک

صادرات کالا مهم ترین فعالیت اقتصادی کشور به حساب می آید که سبب گسترش، توسعه و رشد اقتصادی کشور شده است و رونق اقتصادی بسیار زیادی را برای کشور در بر دارد. در واقع صادرات کالا سبب رونق بخشیدن به شریان اقتصادی کشور میشود اما آن چیزی که واضح است این است که صادرات کالا اصلا کار راحت و آسانی نخواهد بود و راه و روش های مختص به خود را دارد و شرکت های صادرکننده مراحل مختلف و زیادی را برای کسب مجوزهای لازم جهت صادرات کالا باید پشت سر بگذارند.
یکی از معروف ترین و مشهورترین شرکت ها در زمینه صادرات کالا شرکت صادرات پارچه گردباف کشی درجه یک است. صادرات پارچه گردباف کشی درجه یک نقش بسیار پر رنگی در رونق اقتصادی کشور دارد؛ زیرا این محصولات در تعداد و حجم زیادی به بازارهای جهانی عرضه میشوند و از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصولات توانسته اند جای خود را در بازارهای جهانی به خوبی باز کنند و طرف داران زیادی را به سمت و سوی خود جلب کنند.
با افزایش فروش و صادرات پارچه گردباف کشی درجه یک در بازارهای جهانی، ظرفیت تولید این محصولات نیز بالا میرود، از این رو، جهت سرعت بخشیدن به روند تولید، نیازمند نیروی جوان و زبده و توانمند بیشتری جهت کار در خط تولید پارچه های گردباف کشی هستیم. در حال حاضر در حوزه صادرات پارچه گردباف کشی درجه یک، پارچه گردباف تهران و پارچه گردباف اصفهان حرف اول را در زمینه صادرات میزنند و به علت کیفیت فوق العاده بالای آنها از محبوبیت بسیار بالایی در میان صادرکننده ها و بازرگانان برخوردار هستند.

عوامل موثر بر کیفیت پارچه گردباف کشی

عوامل موثر بر کیفیت پارچه گردباف کشی

از عوامل اثرگذار بر میزان کیفیت پارچه های گردباف کشی چه میدانید؟ همان طور که میدانید مهم ترین و اصلی ترین نکته در خرید پارچه گردباف کشی، توجه به کیفیت و مرغوبیت پارچه است. واضح است که عوامل متعدد و زیادی مانند؛ ظرافت نخ به کار رفته در تولید پارچه گردباف کشی، میزان تراکم پارچه، کیفیت نخ لاکرا به کار رفته، جنس پارچه و ساختار پارچه بر کیفیت پارچه گردباف کشی که میخرید، تاثیر بسیار زیادی دارد و بهتر است که قبل از خرید پارچه با هر یک از این عوامل مهم و اثر گذار آشنایی لازم را پیدا کنید.
اگر نخ لاکرا به کار رفته در پارچه گردباف کشی دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشد، پارچه گردباف کشی پس از کشش، بدون هیچ گونه آسیبی دوباره به همان حالت اولیه خود باز خواهد گشت ولی اگر نخ لاکرا به کار رفته در تولید آن از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، پارچه گردباف کشی پس از کشش دچار تغییر حالت خواهد شد و پارچه دیگر مثل حالت اولیه خود نخواهد بود. هر چه مقدار تاب نخ استفاده شده در تولید پارچه کمتر باشد، احتمال ایجاد پرز در پارچه افزایش خواهد یافت.
پارچه های گردباف کشی از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند اما مسئله ای که آشکار است این است که پارچه هایی که با الیاف طبیعی به عرصه تولید رسیده اند، از میزان کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار هستند برای مثال الیاف پنبه به کار رفته در پارچه های گردباف کشی به این پارچه ها خاصیت ضدحساسیت بودن را بخشیده اند. به ساختار پارچه گردباف کشی هم توجه لازم را داشته باشید زیرا پارچه گردباف کشی درجه یک به گونه ای است که هنگامی که یه تکه از پارچه را در دست بگیرید و مچاله کنید، پس از رها ساختن آن پارچه گردباف کشی چروک نخواهد شد.

راهنمای انتخاب پارچه گردباف کشی

 

راهنمای انتخاب پارچه گردباف کشی

اکثر افراد معمولا در هنگام خرید پارچه گردباف کشی فقط به رنگ و طرح آن توجه دارند و از کیفیت ساختاری آن غافل میمانند و زمانی به اهمیت کیفیت ساختاری پارچه پی خواهند برد که پارچه گردباف کشی بعد از مدتی استفاده و یا حتی در هنگام دوخت دچار مشکل خواهد شد. در واقع آن چیزی که اهمیت دارد این است که هر جنس پارچه ای برای استفاده در موقعیت های خاصی طراحی و تولید شده است. برای مثال پارچه های گردباف کشی که از الیاف پنبه ای تولید شده اند، برای استفاده در انواع کالاهای خواب مناسب هستند و برعکس پارچه های گردباف کشی که از الیاف مصنوعی مانند نایلون به تولید رسیده اند اصلا مناسب برای استفاده در کالاهای خواب نیستند. یا پارچه های گردباف کشی پلی استر برای تهیه لباس های ورزشی و شنا مناسب هستند و پارچه های گردباف کشی ابریشمی برای تهیه لباس های مجلسی زنانه مناسب است. پس دقت به نکاتی مانند الیاف به کار رفته در پارچه گردباف کشی، به شما در جهت انتخاب پارچه گردباف کشی مناسب کمک بسیار زیادی میکند. برای اینکه پارچه گردباف کشی شما در هنگام دوخت اضافه نیاید و به اصطلاح پرتی نشود، حتما عرض پارچه را مناسب با الگوی خود را انتخاب کنید.

چگونگی تشخیص جنس پارچه گردباف

چگونگی تشخیص جنس پارچه گردباف

ایا اطلاعات لازم را درباره انواع جنس و الیاف به کار رفته در پارچه گردباف کشی دارید؟ با توجه به این که از روش های زیادی میتوان به جنس پارچه و مرغوبیت آن پی برد، به همین دلیل ما در ادامه مطلب قصد داریم شما را با طریقه شناخت جنس و الیاف پارچه ها و کیفیت و مرغوبیت آنها آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
الیاف طبیعی دارای خصوصیت زیر است:
– دارای رنگ پذیری بالا
– چروک پذیری بالا
– دارای آبرفت زیاد
– عدم حساسیت زایی
– گردش بالای هوا میان الیاف پارچه
– پرزدهی کم پارچه
و الیاف مصنوعی شامل پلی استر، نایلون، ریون، اکریلیک و… میشوند. از ویژگی های الیاف مصنوعی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
– رنگ پذیری بسیار کم
– پرز دهی زیاد
– گردش کم هوا
– استحکام و مقاومت بسیار بالا
الیاف طبیعی و مصنوعی را هم میتوان از طریق خصوصیات آن شناخت و هم میتوان یک تکه از پارچه گردباف کشی را سوزاند، اگر دود حاصل از آن سفید رنگ بود و پارچه، بوی کاغذ یا چوب سوخته داد و یا هنگام سوختن، پارچه پودر شد میتوان گفت الیاف این نوع پارچه طبیعی است ولی اگر پارچه در هنگام سوختن جمع شود و دود ناشی از آن سیاه باشد و بوی خوبی در هنگام سوختن نداشته باشد، الیاف به کار رفته در آن مصنوعی خواهد بود.

بازار توزیع پارچه گردباف کشی

بازار توزیع پارچه گردباف کشی

بازار توزیع و پخش پارچه گردباف کشی، از اصلی ترین موضوعاتی است که برای همه شرکت های تولیدکننده پارچه گردباف کشی حتی شرکت های معروف و سرشناسی ازجمله شرکت تولیدکننده پارچه گردباف کشی تهران به عنوان دغدغه ای بزرگ به شمار می آید. در واقع علت این که مسئله بازار توزیع این محصولات اینقدر مهم و پررنگ است این است که تولیدکنندگان پارچه گردباف کشی به خوبی بر این مسئله آگاه هستند که تا چه میزان بازار عرضه و توزیع میتواند بر فروش و محبوبیت کالاهای تولیدی آنها اثرگذار باشد. از این رو بازار عرضه و توزیع این محصولات و طریقه فروش پارچه های گردباف کشی در این بازار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
بازار توزیع پارچه گردباف کشی، به صورت اینترنتی و آنلاین هم مشغول به ارائه خدمات است. در واقع این بازار توزیع و فروش اینترنتی برای آن دسته از مشتریانی تدارک دیده شده است که امکان مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی های موجود در سطح شهر را ندارند و این افراد از این طریق میتوانند اقدام به خریدی امن و راحت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما