عرضه کنندگان پارچه دورس شیراز

پارچه های دورس معمولا در ماه های سرد سال قابل استفاده هستند. عرضه کنندگان پارچه دورس شیراز این را میدانند که نباید فرصت خرید و فروش این پارچه را به راحتی از دست بدهند.
شرکت های زیادی هم در کشور هستند که پارچه دورس تریکویی و پنبه ای را به صورت های مختلف به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنند. عرضه کنندگان پارچه دورس شیراز معمولا برای رقابت با دیگر شرکت های عرضه کننده، تمام تلاششان را میکنند تا برای جذب هرچه بیشتر مشتری پاسخ گوی همه سلیقه ها باشند.
پارچه دورس، یکی از انواع معروف پارچه های پنبه ای تریکویی هست که جزء دسته پارچه های ضخیم و زمستانی قرار میگیرد. عرضه کنندگان پارچه دورس شیراز این پارچه را برای دوخت لباس های مردانه، گرمکن ورزشی، اسلش، هودی و سویشرت و… در معرض فروش میگذارند و میدانند که مشتری های خاص این پارچه، علاوه بر بازار بزرگ تهران که مرکز فروش مستقیم پارچه های برند سراسر کشور هست، برای خرید پارچه های قابل مصرف خودشان به دنبال راه های ساده تری هستند که به راحتی محصول مورد نیازشان را در اختیار داشته باشند.

شرکت دیبا بافت کالا به عنوان یکی از عرضه کنندگان پارچه دورس شیراز، دسترسی مشتریان را برای خرید امن و راحت این پارچه بسیار آسان کرده است.

کاربرد رایج پارچه دورس

کاربرد رایج پارچه دورس

دورس نوعی پارچه ارزان ضخیم بافته شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی و یا طبیعی با تراکم متفاوت هست. پارچه دورس در انواع مختلف دو نخ و سه نخ، دورس گلکسی، پارچه دورس لاکرا دار، پارچه دورس لاکرا، پارچه دورس شلواری، پارچه دورس شیراز و… تقسیم میشوند.
عرضه کنندگان پارچه دورس این پارچه را به عنوان پارچه پنبه ای که از پنبه، پلی استر هست یا ترکیبی از پنبه و پلی استر، به همراه لاکرا تولید میشود به عنوان پارچه ای مردانه و زمستانی به بازار عرضه میکنند. قسمت داخلی پارچه دورس، پنبه ای، نرم و کرکی هست و قسمت خارجی آن که خیلی ضخیم تر بافته شده است از انواع الیاف دیگر که غالبا مصنوعی هستند. مثل پلی استر، لاکرا و…
پارچه های دورس معمولا در هودی، سویشرت، مایو و گرمکن ورزشی و اسلش استفاده میشوند. عرضه کنندگان این پارچه فروش عمده و مستقیم این پارچه را به صورت اینترنتی در تمام سایت های معتبر که زیر نظر نمایندگی های مربوطه فعال هستند به فروش میرسانند.

آشنایی با روش شست و شوی پارچه دورس

آشنایی با روش شست و شوی پارچه دورس

یکی از ویژگی های پارچه دورس و پارچه پتویی کیفیت بالا و دوام آن در طول زمان هست به طوری که سال ها با گذشت زمان از مصرف این پارچه هنوز فرم و شکل اولیه خودش را حفظ میکند. این پارچه دارای پرزهای زیادی در قسمت رویی خودش هست که به وسیله دستگاه های خاصی کشیده شده اند. به خاطر همین هم بهتر است برای شست و شو، لباس هایی که از این پارچه تهیه شده اند را از دیگر لباس ها جدا کنید.
از آنجایی که این پارچه از الیاف پنبه ای تولید شده به همین دلیل وزن بالایی دارد. پس باید مراقب باشید که برای خشک کردن نباید آن را آویزان کرد و بهتر است با احتیاط روی یک صفحه یا سطح صاف پهن کنید. جالب است بدانید که پارچه های دورس که از الیاف ویسکوز تهیه میشوند نسبت به الیاف دیگر کمتر چروک میشوند.
عرضه کنندگان این پارچه فروش اینترنتی محصولات خودشان را در جشنواره های پاییزی و زمستانی معمولا سر میگیرند. حتما به سایت های معتبر از جمله سایت دیبا بافت کالا برای خرید این محصولات زمستانی مراجعه کنید.

بررسی مقاومت پارچه دورس

بررسی مقاومت پارچه دورس

عرضه کنندگان پارچه دورس این پارچه را به عنوان پارچه ضخیم و زمستانی به بازارهای داخلی و بین المللی معرفی و صادر میکنند. پارچه دورس برای تولید پوشاک زمستانی بکار میرود و بسته به تکمیل پارچه و نوع بافت آن، به صورت دو نخ یا سه نخ تولید میشود.
پارچه دورس به طور معمول با عرض یک متر و به صورت خار خورده و بدون خار، بافته و تولید میشود و به همین دلیل جزء دسته پارچه های ضخیم و گرم قرار میگیرد. آزمایش های لازم برای بررسی حالت کشسانی، یا استحکام و مقاومت این پارچه توسط ابزار دقیق و مخصوص، در کارگاه ها و کارخانه های پارچه بافی انجام میشود. در عین حال برای یک تست خانگی کافی است با دست، پارچه را از دو جهت (تار و پود) بکشید تا از مقاومت پارچه دورس مطمئن شوید.

خرید مستقیم پارچه دورس شیراز

خرید مستقیم پارچه دورس شیراز

پارچه دورس معمولا در تمام ماه های سرد سال قابل استفاده است. چه در بهار و چه در ماه های پاییزی و زمستان. به همین دلیل هم بیشتر مصرف کنندگان و صاحبان تولیدی لباس های مردانه، ورزشی و گرمکن این را میدانند که نباید فرصت خرید این پارچه را به راحتی از دست بدهند. خریداران اطلاعات زیادی از مراکز فروش مستقیم و عمده دارند. آنها پارچه های ضخیم دورس را به صورت حضوری و با قیمت عالی از بازار بزرگ تهران تهیه میکنند.
عرضه کنندگان این پارچه برای راحتی خریداران در تمام شهرها و استان های کشور که امکان رفت و آمد به تهران را ندارند، انواع پارچه های دورس و پنبه ای را به صورت های مختلف و به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنند. این فروشندگان و شرکت ها معمولا برای رقابت با همدیگر تمام تلاششان را میکنند تا برای جذب هرچه بیشتر مشتری پاسخگوی همه سلیقه ها باشند.
عرضه کنندگان این پارچه غالبا توانسته اند نبض بازار را دست بگیرند و بدانند ذائقه مردم معمولا کدام نوع پارچه دورس را میپسندد که بتوانند تمام انواعش را به تاجران و تولید کنندگان داخلی و خارجی عرضه کنند. معمولا این عرضه کنندگان صادراتی با تمام تولید کنندگان داخلی و خارجی در ارتباط هستند و با ایجاد رقابت شدید بین خریداران عمده همیشه تولید و فروش محصولات خودشان را در رده بالایی نگه داشتند.

خرید مستقیم پارچه دورس شیراز

سخن آخر

پارچه دورس کرکی و پارچه لوردراپه یکی از محصولات بسیار پرمصرف در ماه های سرد سال هست که مشتریان زیادی در تمام استان های کشور دارد. قیمت پارچه دورس سه نخ توکرکی پاییزی کاملا به نوع الیاف مصرفی و کیفیت آن الیاف بستگی دارد.
شرکت دیبا بافت کالا به عنوان یکی از عرضه کنندگان این پارچه، توانسته محدوده مصرف تولید کنندگان لباس های مردانه و گرم زمستانی را در انواع پارچه دورس کرکی، پارچه دورس قهوه ای، پارچه دورس قم، پارچه دورس دو نخ و سه نخ تو کرکی تامین کند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما