قیمت پارچه تریکو ویسکوز

از آنجایی که ارزانی قیمت اهمیت دارد، در این پارچه غیر از نقشه های ویسکوز لاکرا، از.نخ پلی استر هم استفاده میکنند، اگر در بازار قیمت پارچه ویسکوز را جویا شوید میبینید که یکی از عوامل تفاوت قیمت همین موضوع است، غیر از مواردی که برای شما عزیزان نام بردیم موارد دیگری هم در تفاوت قیمت دخیل است تفاوت قیمت این محصول علت های بسیار دارد که چند نمونه از آن را برای شما عزیزان بیان میکنیم:
۱- قیمت پارچه تریکو ویسکوز با توجه به الیاف و نخ های استفاده شده در پارچه متفاوت میشود.
۲- مورد دیگر تفاوت قیمت این پارچه کیفیت نخ های به کار رفته در بافت پارچه است.
۳- بافته شدن یک رو یا دو روی پارچه در تفاوت قیمت تاثیر بسزایی دارد.
۴- شماره نخ استفاده شده در پارچه در تفاوت قیمت این منسوج نقش دارد.
همان طور که در بالا برای شما بیان کردیم یکی از تفاوت قیمت پارچه ویسکوز نخ به کار رفته در بافت پارچه ویسکوز است، به عنوان مثال استفاده کردن از نخ پلی استر در پارچه تریکو ویسکوز باعث پایین آمدن قیمت پارچه شده است. در اوضاع اقتصادی امروز کشور هر روز یک قیمت متفاوت اعلام میکنند ولی با این حال شرکت دیبافت کالا، قیمت پارچه تریکو را به صورت به روز برای شما مشتریان عزیز اعلام میکند و میتوانید از سایت شرکت لیست قیمت این پارچه را تهیه کنید.

بررسی میزان رنگ پذیری بالا پارچه تریکو ویسکوز

بررسی میزان رنگ پذیری بالا پارچه تریکو ویسکوز

این محصول قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارد و به همین دلیل تنوع رنگ در این نوع پارچه بسیار بالا است، این پارچه تولید الکتریسیته ساکن میکند، بنا بر این در تهیه لباس های راحتی بسیار به کار برده شده است. همچنین از این نوع پارچه برای لباس های ورزشی، لباس زنانه، زیر پوش، رو میزی بیشتر استفاده میشود.
یکی دیگر از ویژگی های این محصول که باعث افزایش میزان رنگ پذیری بالای پارچه شده است قابلیت انعطاف و حالت کشسانی است.
ویژگی رنگ پذیری بالای پارچه تریکو ویسکوز باعث شده است که قیمت پارچه تریکو ویسکوز هم متفاوت باشد.
ویژگی دیگری که باعث افزایش رنگ پذیری پارچه تریکو ویسکوز شده است این است که این پارچه خاصیت ارتجاعی بسیار کمی دارد و به دلیل جذب رطوبت بالا این میزان رنگ پذیری است. این ویژگی های پارچه تریکو ویسکوز باعث شده که میزان افزایش رنگ پذیری این منسوج نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار بیشتر باشد.

خصوصیات بهترین پارچه تریکو ویسکوز

خصوصیات بهترین پارچه تریکو ویسکوز

این محصول پارچه های طبیعی بوده و طریقه ساخت آن به طبیعت برمیگردد و اگر خواسته باشید بدانید که چگونه تولید شده است باید بدانید که به دست آوردن الیاف ویسکوز به این صورت است که از مغز تنه درختان ماده ای است به نام سلول که از این ماده خمیری را تولید میکنند که شبیه خمیر کاغذ است و از این خمیر ماده ای را به دست می آورند که به آن الیاف ویسکوز میگویند این الیاف را به کارخانه های نساجی برده و طی مراحلی به نخ ویسکوز تبدیل میکنند و نخ ویسکوز تولید می گردد.
پارچه تریکو ویسکوز تنوع بسیاری دارد همان طور که میدانید پارچه های تریکو دارای قابلیت کششی هستند و از این رو انعطاف پذیری خوبی در موقع دوخت دارند، همچنین که این پارچه را از نخ ویسکوز تولید میکنند و این الیاف جزو الیاف های طبیعی به شمار می آید، در مورد الیاف این نخ باید به این نکته اشاره کنیم که این الیاف ماهیت گیاهی و سلولزی دارند و برای لباس های نرم و لطیف بیشتر استفاده میگردند.
این منسوج به دلیل وجود الیاف طبیعی و حالت کشی خوبی که دارد به عنوان لباس های اندامی و چسبیده مورد استفاده قرار میگیرد که میتوان برای استفاده از انواع شلوارها مخصوصا شلوارهای چسب یا اندامی مانند ساپورت، تاپ، زیر سارافونی و… مورد استفاده قرار گیرد و به دلیل طبیعی بودن آن هیچ گونه مشکلی برای پوست ایجاد نمیکند.
یکی دیگر از خصوصیات پارچه تریکو ویسکوز قیمت پارچه تریکو ویسکوز است به دلیل تنوع زیاد پارچه تریکو ویسکوز قیمت متفاوتی دارد.

پارچه تریکو ویسکوز را با چه الیافی می بافند

پارچه تریکو ویسکوز را با چه الیافی می بافند

اگر نگاهی به دنیای امروزی بی اندازید متوجه خواهید شد که هر روز با متوجه شدن و آگاهی مردم به خواص منحصر به فرد پارچه های طبیعی، علاقه مردم به این پارچه ها نسبت به قبل بیشتر شده است به همین سبب به دنبال این نوع پارچه میگردند، لازم دانستیم که خدمت شما عزیزان عرض کنیم که این محصول جزو پارچه های طبیعی بوده و طریقه ساخت آن به طبیعت بر میگردد. قابل به ذکر است که پارچه تریکو ویسکوز را از نخ ویسکوز تولید میکنند و آن را با الیاف طبیعی و نخ می بافند.
در مورد الیاف این نخ باید بدانید که الیاف این نخ کاملاً طبیعی بوده و ماهیت سلولزی و گیاهی دارد و برای لباس های بسیار نرم و لطیف استفاده شده است. در زمان بافت این محصول معمولاً از نخ ها و الیاف دیگر نیز استفاده میکنند برای مثال نخ هایی مانند: ۱- نخ پلی استر۲- نخ پنبه ۳- نخ لاکرا
شما مشتریان محترم میتوانید با توجه به پارچه تریکو ویسکوز از نوع الیاف بافت آن اطلاعات کافی را کسب کنید.

بازار توزیع پارچه تریکو ویسکوز

بازار توزیع این محصول

امروزه توزیع این منسوج در حال انجام است که با کیفیت فوق العاده اش توانسته در این مراکز نظر خیلی ها را به خود جلب کند و این خود فروشندگان هستند که این محصول را به مشتریان خودشان پیشنهاد میکنند. همه اینها نشان از این دارد که این محصول از نظر کیفیت مورد قبول است و میتواند نیاز شما عزیزان به انواع پارچه را برطرف کند. توزیع پارچه تریکو ویسکوز در بازار دارای طرفداران مخصوص به خود است این پارچه که از نخ های مختلف تولید و تهیه شده. این پارچه به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته بخشی از توزیع بازار ایران را به خود اختصاص دهد.
یکی از علت های مهم این محبوبیت این است که توزیع کنندگان پارچه تمام سعی خود را کرده اند که علاوه بر حفظ کیفیت محصول، قیمت آن را هم پایین نگه دارند ، تا شما مشتریان عزیز بتوانید با خیال راحت وبدون جست و جو های بی صرفه پارچه مورد نظر خود را بدون هیچ نگرانی تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما