قیمت پارچه دورس لاکرا

یکی از منسوجات مرغوب و با کیفیت پارچه تولید داخلی کشور، شامل پارچه دورس لاکرا است که با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در بازار داخلی و خارجی طرفداران زیادی به خود جذب نماید. امروزه قیمت منسوجات پارچه ای بسیار افزایش یافته در حالی که قیمت پارچه دورس لاکرا به دلیل مقربون به صرفه بودن توانسته است مورد خرید مردم واقع شود. این منسوج یکی از محصولات صادراتی است که هر سال بیش از ۵۰۰۰ تن از پارچه دورس لاکرا به کشورهای همسایه مانند عراق، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، تاجیکستان، پاکستان و… صادر میشود.
با اینکه مدرت زمان زیادی از عرضه این محصول به درون کشور نمیگذرد اما توانسته است فروش گسترده ای را شامل خود کند و مورد استقبال مصرف کنندگان داخلی قرار گیرد؛ در نتیجه کارخانه تولیدی پارچه دورس لاکرا تصمیم گرفت در تمامی استان ها مانند تهران، قم، مرکزی، اصفهان، کرمان، یزد و… مراکز فروش تاسیس کند تا بتواند این محصولات را به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. در این میان شرکت دیبا بافت نگار قم، قابلیتی را ایجاد کرده که محصولات تولیدی را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان به صورت جزئی یا عمده عرضه میکند؛ کافی است به سایت شرکت دیبا بافت نگار قم مراجعه کنید و با تماس با شماره های درج شده درون سایت شرکت، از انواع این محصولات به همراه قیمت این محصول مطلع شوید.

روش های تشخیص بهترین پارچه دورس لاکرا

روش های تشخیص بهترین پارچه دورس لاکرا

یکی از راه های شناخت پارچه دورس لاکرا و تمایز این محصول نسبت به سایر پارچه های موجود، این است که بافتی نرم و مناسب دارد. و علت آن این است که از الیاف پنبه بیشتری در تولیدش استفاده شده است. شرکت تولیدی پارچه دورس لاکرا این محصول را از ۶۰٪ الیاف پنبه و ۴۰٪ الیاف پلی استر ویسکوز و نخ تولید کرده است و نسبت به سایر پارچه ها بافتی با لطافت بیشتر و وزن سبک تر دارد. یکی از راه های دیگر تشخیص این پارچه لمس آن است، با لمس کردن پارچه دورس لاکرا میتوانید به لطافت و نرمی ذکر شده پی ببرید و این محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.
جنس پارچه دورس لاکرا بسیار مقاوم و مستحکم است. پارچه دورس لاکرا با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است فروش بسیار گسترده ای را رقم زند و جزء محصولات ضد حساسیت باشد که برای افرادی که دچار حساسیت پوستی یا بیماری اگزما هستند گزینه مناسبی است. همچنین قیمت این پارچه بسیار مناسب بوده و برای تمامی سنین تولید میشود، از جمله پارچه مدل نوزاد، پارچه کودک، پارچه نوجوانان، پارچه بزرگسالان و…

دلایل پرکاربرد بودن پارچه دورس لاکرا

دلایل پرکاربرد بودن پارچه دورس لاکرا

از دلایلی که منجر به پرکاربرد بودن این پارچه است اینکه از الیاف های گوناگون ساخته شده است و در نتیجه برای تولید محصولات متنوعی کاربرد دارد. یکی از این محصولات شامل رو مبلی ها، روتختی، روبالشتی، البسه ورزشی و… هستند. تولیدی های مختلف این محصولات را به قیمت عمده از کارخانه تولیدی پارچه دورس لاکرا خریداری میکنند و با فرآوری هایی که بر روی این پارچه انجام میدهند؛ پارچه دورس لاکرا را به کالاهای مورد نظر و دلخواه خود تبدیل میکنند.
این منسوج در متدهای جدید و بروز رنگ میشوند و توسط دستگاه تثبیت رنگ، رنگ به کار رفته در آنها تثبیت می یابند، سپس به مرحله بعدی که طراحی است میروند و با استفاده از شابلون های طراحی شده تحت نظر کارشناسان گرافیست طرح های دلنوازی بر روی این پارچه ایجاد میکنند؛ از جمله طرح های متنوع این محصول میتوان به طرح های گل برجسته، سه بعدی طرح برجسته، فانتزی، شخصیت های کارتونی برای کودکان مانند تام و جری، آنا و السا، میکی موس و… اشاره کرد. سپس پارچه دورس لاکرا تولید شده به مرحله بعد میرود که بخش کاتر است با این دستگاه در اندازه های گوناگون پارچه مذکور برش داده میشوند. این محصولات سپس به بخش خط استریلیزه رفته و با مواد ضد عفونی استریلیزه و سپس بسته بندی میشوند و در ابعاد طاقه های متنوع به سراسر کشور ارسال میگردند.

انواع پارچه دورس لاکرا از نظر طرح

انواع پارچه دورس لاکرا از نظر طرح

شرکت تولیدکننده پارچه دورس لاکرا این محصولات را در طرح های متنوعی تولید میکند تا بتواند نظر و سلیقه افراد مختلف را به خود جذب نماید. پارچه دورس لاکرا با طرح های متنوعی که دارد شامل طرح های مدرن، طرح های زیگزاگی، طرح های شخصیت های کارتونی، طرح های گل دار و… به بازار عرضه میشود. پر فروش ترین طرح پارچه دورس شامل طرح سه بعدی است، این طرح با توجه به مد روز تولید شده و توانسته است سهم فروش گسترده ای را رقم بزند، هر چه قدر عمق طرح سه بعدی بیشتر باشد در نتیجه زیبایی بیشتری در پارچه ایفا میکند. طرح های این محصول بسیار دلنواز و نرم و لطیف بوده که با لمس آنها میتوانید به کیفیت پارچه دورس لاکرا پی ببرید.

خرید کلی پارچه دورس لاکرا

خرید کلی پارچه دورس لاکرا

برای خرید پارچه دورس لاکرا دو روش موجود است یکی از این روش ها مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مغازه های عرضه کننده پارچه است؛ مراکز عرضه کننده برای خرید کلی پارچه دورس لاکرا امروزه در تمامی استان های کشور وجود دارند و این محصولا را به زیرمجموعه های شهرستان های خود ارسال میکنند تا به راحتی مورد خرید مردم به صورت خرد یا عمده واقع شود. روش دیگر خرید پارچه دورس لاکرا با مراجعه به کارخانه تولیدی به صورت اینترنتی است که این محصول را به صورت عمده با قیمت پارچه دورس لاکرا ارزان خریداری کنید.

پارچه دورس اصفهان

پارچه دورس اصفهان

صنعت نساجی استان اصفهان یکی از با قدمت ترین و با کیفیت ترین صنعت های نساجی کشور است که از همان های گذشته زبان زد عام و خاص بوده، شرکت های تولیدی زیادی که امروزه پارچه های با کیفیتی میسازند ابتدا در شهر اصفهان بودند یا محصولات خود را برگرفته از صنعت نساجی اصفهان تولید میکنند. پارچه دورس اصفهان به صورت گیاهی تولید میشود که از این رو باعث شده تا گرمی قابل توجه و جنس مناسبی دارا باشد، با توجه به گیاهی بودن پارچه دورس اصفهان، میتوانید طرح و نقش دلخواه و مورد نظر خود را بر روی این پارچه، چاپ کنید.

پارچه دورس تیپ لاکرا

پارچه دورس تیپ لاکرا

پارچه دورس تیپ لاکرا از تولیدات مدرن صنعت تولید پارچه است که با ویژگی های مثبتی ساخته شده است، مزایای انتخاب این محصول از چشمان ما مخفی است. این پارچه در مراحل تولید به گونه ای ساخته شده است که قابل تنفس بوده، و در واقع درون خود از مکانیزم گردش هوا استفاده کرده و مقاومت زیادی در برابر گرما دارد.
از ویژگی های دیگر پارچه دورس تیپ لاکرا میتوان به محافظت در برابر مواد شیمیایی، عدم پرزدهی و سبک بودن اشاره کرد؛ این منسوجات در واقع از الیاف درجه یک و سایر فرآیند های صنعتی نظیر بافندگی و چرم دوزی بدست می آیند و قیمت ارزان آن قابل توجه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما