قیمت پارچه دورو ملانژ

میدونیم که قیمت پارچه دورو ملانژ به خاطر استفاده از نخ ملانژ همیشه جزء ارزانترین پارچه های موجود در بازار بوده و ممکنه فقط به خاطر مصرف الیاف طبیعی پنبه کمی بالاتر از پارچه های مشابه خودش باشه. البته که قیمت نخ ملانژ و الیاف طبیعی هم، تابع قیمت پنبه و نخ در بازارهای داخلی و تحت تاثیر نوسانات قیمت نفت و طلا در بازارهای جهانیه. از این جهت که مواد اولیه به کار رفته توی پارچه ملانژ، پنبه و نخ پولی استر هست بازار داخلی بیشترین سهم رو در کاهش یا افزایش این پارچه داره. از طرفی بدیهیه که خرید به صورت عمده یا آنلاین و به طور مستقیم از مراکز فروش عمده و کارگاه‌‌ های تولید پارچه ملانژ، همیشه و همواره به نفع مشتری بوده و صاحبان تولیدی ها با قیمت ارزون تری تونستن پارچه ملانژ مورد نظر خودشون رو به طور مستقیم تهیه کنن.

بررسی الیاف به کار رفته در پارچه دورو ملانژ

بررسی الیاف به کار رفته در پارچه دورو ملانژ

پارچه دورو ملانژ از الیاف و نخ پلی استر و پنبه و با درصد ۷۰ به ۳۰ بافته شده. یعنی ۷۰% پلی استر و ۳۰% پنبه که هم به صورت خاردار و بدون خار تولید میشه. خار همان الیاف داخلی پارچه هست که با دستگاه خارزنی به صورت پرز به سمت بیرون پارچه کشیده میشه. پارچه دورو ملانژ به خاطر حالت کشسانی که داره برای تولید تیشرت، زیر سارافونی، گرمکن های ورزشی و لباس های یقه اسکی و شلوار اسلش بسیار مناسبه. پارچه های ملانژ دورو توی دسته پارچه های تریکو قرار میگیرن.
قیمت پارچه دورو ملانژ کاملا بستگی به درصد الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده شده در تولید این پارچه داره و هرچه الیاف طبیعی در اون بیشتر استفاده شده باشه، این پارچه گرونتر میشه.

درجه بندی کیفی پارچه دورو ملانژ

درجه بندی کیفی پارچه دورو ملانژ

پارچه های ملانژ دورو که کبفیت بالایی نسبت به سایر پارچه های ملانژ دارن، معمولا سه ویزگی مهم رو همیشه مورد توجه قرار دادن.
استفاده از الیاف با کیفیت
استفاده از ماشین های بافندگی عالی
قدرت انعطاف و درخشندگی پارچه
و دقیقا با داشتن همین سه ویژگی مهم، میتونن پارچه های ملانژ مرغوب و با کیفیتی برای صادرات از کشور انتخاب بشن. نخ مرغوب میتونه، بافت عالی و فوق العاده ای رو تحویل بده. پارچه ای که از قدرت کشسانی بالایی برخوردار باشه و زیبایی خودش رو هم حفظ کرده باشه. لازم به ذکره باید توجه کنید که قیمت پارچه دورو ملانژ کاملا تحت تاثیر همین سه ویژگی که اشاره شد هست.

تنوع طرح پارچه دورو ملانژ

تنوع طرح پارچه دورو ملانژ

پارچه ملانژ دورو غالبا به صورت رنگ نشده (توسی) تا تک رنگ تولید میشود؛ اما با ترکیب بافت نخ های ملانژ با لاکرا، پلی استر، فانریپ و غیره طرح های متنوع تری از پارچه دورو ملانژ به بازار ارسال میشود. پارچه های ملانژ دورو در طرح های راه راه، ستاره ای، گلدار، نقش های هندسی، عروسکی، حروف الفبا و غیره. طرح و نقش بندی پارچه ملانژ دورو برای صادرات از اهمیت بالایی برخوردار است. همین تنوع طرح و استفاده از الیاف و نخ متفاوت باعث کیفیت بالاتر پارچه شده و از طرف دیگر باعث میشود که طرح های بدیع تر و خلاقانه تری از پارچه ملانژ وارد بازار شود.

صادرکننده پارچه دورو ملانژ

صادرکننده این منسوج

تمامی مراکز پخش پارچه از تولیدکنندگان و صاحبان کارخانه های بافت پارچه ملانژ تا عرضه کنندگان عمده این پارچه تونستن به عنوان صادر کننده در صف بازار اقتصاد ایران جایگاهی برای خودشون پیدا کنند. این پارچه با کیفیت بالایی که در زمینه بافت و تولید داره، میتونه در بازار رقابتی صنایع ریسندگی و بافندگی کشور نقش بسیار خوبی رو داشته باشه. قیمت پارچه دورو ملانژ در بازار اقتصادی کشور همواره جزو ارزانترین و مقرون به صرفه ترین پارچه ها بوده.

پارچه ملانژ نخ پنبه

پارچه ملانژ نخ پنبه

پارچه ملانژ یک نوع جنس نیست. بلکه منظور از ملانژ نخ رنگی به کار رفته توی تولید پارچه ملانژ هست. پارچه ملانژ نخ پنبه، مخلوطی از پنبه یعنی الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی هست که برخی اوقات به صورت جداگانه رنگ شده و بعد برای تولید پارچه به هم بافته میشود. الیاف مصنوعی خیلی دیرتر از پنبه رنگ رو به خود میگیرن. به همین دلیل هم وقتی این نخ ها به هم بافته میشن تفاوت رنگ رو میشه به خوبی در پارچه ملاحظه کرد که اتفاقا دلیل جذابیت همین پارچه ها هم، همین تفاوت های رنگ هست.
هر چه درصد الیاف طبیعی و پنبه در بافت پارچه ملانژ بیشتر باشه، میزان حساسیتی که برای بدن ایجاد میکنه کمتره. پارچه ملانژ پنبه برای سرویس نوزاد، انواع تیشرت، زیرسارافون، گرمکن ورزشی زنانه و مردانه، شلوار و اسلش و لباس راحتی منزل بهترین پیشنهاد میتونه باشه.

پارچه دورو پنبه

پارچه دورو پنبه

پارچه دورو پنبه ملانژ، همان پارچه ملانژ است که با استفاده از نخ ملانژ بافته شده با این تفاوت که از بافتن نخ دو لایه، تولید شده است. پارچه های دورو نسبت به پارچه های یک رو و یک لایه ضخیم تر بوده و به همین دلیل، از کیفیت بالاتری یرای گرمادهی یرخوردار هستند.

تولید پارچه ملانژ

تولید این محصول

پارچه ملانژ از یک یا چند نوع نخ و الیاف رنگ شده بافته میشه. یعنی قبل از تولید پارچه ملانژ، این الیاف به رنگرزی رفته و رنگ گرفتن و بعد با اونها پارچه های ملانژ بافته میشن. پارچه ملانژ از نخ ملانژ بافته شده. کارگاه و کارخانه پارچه ملانژ با ترکیب انواع نخ های دیگه با نخ ملانژ، جنس های مختلفی از پارچه ملانژ رو تولید میکنن که میتونه کاربردهای متنوعی در صنعت پوشاک داشته باشه. همین کارخانه ها انواع پارچه های تیشرت کیلویی، پارچه اسپرت ملانژ، اسپان ملانژ، لاکرا ملانژ و انواع مختلفی از پارچه های کشی رو که برای تولید لباس های زنانه و مردانه و گرمکن های ورزشی مناسب هستند، با قیمتی بسیار ارزان در اختیار مشتری هاشون قرار میدن.
تمامی سایت های معتبر اینترنتی که فروش پارچه و منسوجات داخلی رو به عهده دارن عرضه کنندگان بسیار خوبی برای پارچه های ملانژ و ساتن ملانژ هستند. شرکت دیبا بافت کالا هم با وجود کارشناسان و متخصصان زبردست خودش که همیشه و همواره آنلاین هستند، یکی از بهترین مراکز فروش عمده پارچه ملانژ به حساب میاد که میتونه فقط با یک سفارش از شما، فروشنده همیشگی شما بشه.

29

  1. من برای خرید اینترنتی این فرم و بالا رو تکمیل کردم و شماره تماسم گذاشتم و چقد زود باهام تماس گرفتن و با مشاوره خوبشون پارچه دلخواهمو خریدم ????

  2. سلام وقت بخیر
    من برای تولیدیم از شما خرید کردم واقعا کیفیت پارچه هاتون عالی و درجه یک بود حتما بازهم از شما برای عید خرید می کنم.

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه دورو ملانژ از الیاف و نخ پلی استر و پنبه و با درصدبالایی تهیه شده

  4. سلام پارچه دورو ملانژ به خاطر استفاده از نخ ملانژ همیشه جزء ارزانترین پارچه های موجود در بازار است

  5. سلام وقتتون بخیر من از مشتری های قدیمی شما هستم خیلی خوش حالم که این چند ساله از شما خرید کردم.

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ، پنبه و نخ پولی استر هست بازار داخلی بیشترین سهم رو در کاهش یا افزایش این پارچه داره.

  7. قیمت پارچه ملانژ هم مانند سایر محصولات در حال نوسان است. اما کیفیت و قیمت مناسب تولیدی شما هیچ گاه تغییر نمیکند. سپاس

  8. سلام و درود
    آیا امکان سفارش پارچه ملانژ در رنگ های مورد نظر هست یا خیر؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

  9. با سلام و خسته نباشید
    پارچه ای که از مجموعه شما خریداری کردم بسیار با کیفیت و خوش پوش بود. ممنون از مشتری مداری شما

  10. مطالب بسیار مفیدی بود و اطلاع جامعی در رابطه با پارچه دورو ملانژ در اختیار بازدید کنندگان قرار داده شده است
    خداقوت

  11. بنده از مشتریان ثابت این مجموعه هستم و همیشه دیگر دوستان را به خرید از شما دعوت میکنم. کیفیت شما بی مثال است.

  12. پارچه ملانژ نخ پنبه برای تمام افراد مناسب است و ایجاد حساسیت نمی کند. من خیاط هستم و همیشه از این پارچه استقبال میکنم.

  13. سلام وقت بخیر
    خار همان الیاف داخلی پارچه هست که با دستگاه خارزنی به صورت پرز به سمت بیرون پارچه کشیده میشه.

  14. سلام وقت بخیر
    قیمت نخ ملانژ و الیاف طبیعی هم، تابع قیمت پنبه و نخ در بازارهای داخلی و تحت تاثیر نوسانات است ولی مجموعه دیبا با نازل ترین قیمت عرضه می کند

  15. سلام وقت بخیر
    برای تولید تیشرت، زیر سارافونی، گرمکن های ورزشی و لباس های یقه اسکی و شلوار اسلش بسیار مناسبه. پارچه های ملانژ دورو توی دسته پارچه های تریکو قرار میگیرن.

  16. سلام وقت بخیر
    پارچه دورو ملانژ کاملا بستگی به درصد الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده شده در تولید این پارچه داره و هرچه الیاف طبیعی در اون بیشتر استفاده شده باشه، این پارچه گرونتر می شود شما یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی پتو هستید.

  17. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه دورو ملانژ به خاطر استفاده از نخ ملانژ همیشه جزء ارزانترین پارچه های موجود در بازار بوده و ممکنه فقط به خاطر مصرف الیاف طبیعی پنبه کمی بالاتر از پارچه های مشابه خودش باشه.

  18. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورو نسبت به پارچه های یک رو و یک لایه ضخیم تر بوده و به همین دلیل، از کیفیت بالاتری یرای گرمادهی یرخوردار هستند.

  19. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه دورو ملانژ کاملا بستگی به درصد الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده شده در تولید این پارچه داره و هرچه الیاف طبیعی در اون بیشتر استفاده شده باشه

  20. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه دورو ملانژ کاملا بستگی به درصد الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده شده در تولید این پارچه داره و هرچه الیاف طبیعی در اون بیشتر استفاده شده باشه

  21. سلام وقت بخیر
    این جهت که مواد اولیه به کار رفته توی پارچه ملانژ، پنبه و نخ پولی استر هست بازار داخلی بیشترین سهم رو در کاهش یا افزایش این پارچه داره

  22. بسیار با کیفیت و بادوام هستند واز الیاف طبیعی ساخته شده اند وتنوع بی نظیری دارند باتشکر

  23. سلام وقت بخیر
    الیاف طبیعی پنبه کمی بالاتر از پارچه های مشابه خودش باشه. البته که قیمت نخ ملانژ و الیاف طبیعی هم، تابع قیمت پنبه و نخ در بازارهای داخلی و تحت تاثیر نوسانات قیمت نفت و طلا در بازارهای جهانیه.

  24. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت پارچه های خوبی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از مجموعه دیبابافت نگار.
    موفق و سربلند باشید همیشه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما