قیمت پارچه ملانژ دورو لاکرا ۱/۳۰

 

لازم است بدانیم که قیمت پارچه ملانژ دورو لاکرا ۱/۳۰، متفاوت می‌باشد. دلیل اصلی متغیر بودن نرخ ها، شیوه تولید، نوع الیاف به کار رفته در کالا، گرماژ، عرض پارچه و همینطور موارد دیگر است. از سویی، تولید پارچه ملانژ در رنگ های متنوعی انجام می‌شود و می‌توان آن را در امور بسیار گوناگونی استفاده کرد. پارچه ملانژ و پارچه اسپان را معمولا به رنگ توسی می‌شناسند که درجه های توسی آن ها باهم متفاوت می‌باشد.

 

قیمت پارچه ملانژ دورو لاکرا 1/30

 

مشخصات ظاهری پارچه ملانژ

پارچه هایی که به ملانژ معروف هستند، عموماً نوعی تریکو به شمار می‌روند و برخی به این باورند که در اصل یک نخ رنگی پارچه بافته می‌شوند. همچنین ملانژ در حقیقت جنس پارچه نیست، بلکه نوعی از رنگ آن محسوب می‌شود. همچنین مشخصات ظاهری پارچه ملانژ نیز متفاوت است.

 

پارچه ملانژ، ترکیبی از پنبه و پلی استر می‌باشد که درصدهای آن فرق دارد. نخ های آن را گاهی به صورت جداگانه رنگ می‌کنند و سپس کار بافت را انجام می‌دهند. این پارچه در صورتی که از نخ مصنوعی بیشتری در آن استفاده شده باشد، ظاهری صاف و براق دارد و در غیر آن، اندکی کدر است.

در صنعت پوشاک از این نوع کالا به شکل وافری استفاده می‌کنند و از آن این البسه را می‌دوزند:

 

  • تیشرت
  • دامن
  • بلوز
  • گرمکن
  • لباس زیر
  • شلوارهای راحتی

 

در هر حال، آن را در انواع متفاوتی نیز می‌توان پیدا کرد که به یک رو، دو ‌رو، فانریپ و دو‌رس معروف هستند. همچنین با نام های دیگری هم ارائه می‌‌گردند که معروف‌ ترین‌ آن ها ویسکوز ملانژ، تریکو ملانژ، ملانژ لاکرا، ملانژ کجراه، ملانژ اسپان و پارچه پلی استر و غیره می‌باشد.

 

مشخصات ظاهری پارچه ملانژ

 

مرکز خرید پارچه ملانژ دورو لاکرا با قیمتی مناسب

مرکز خرید پارچه ملانژ دورو لاکرا برای دسترسی افراد به این منسوجات، فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی آغاز نموده است. شرکت تولید انواع پارچه تریکو ملانژ دورو، محصولاتش را با استفاده از الیاف متفاوتی بافته و همینطور در طرح ها و رنگ های متنوعی نیز عرضه می‌کند. در این پارچه خاص، عموماً از ۷۰% پلی استر و تنها ۳۰% پنبه استفاده می‌شود که به شکل بدون خار و خاردار به فروش می‌رسد.

 

نوع خار دار این کالا بدین صورت است که همانند پارچه پفکی شده و از جانبی، الیافی که در بافت آن استفاده کرده‌اند، پشت پارچه تریکو قرار می‌گیرد. از طرفی، به این دلیل که روی چنین محصولی، چاپ های مختلف انجام می‌شود، مشتریان زیادی نیز پیدا نموده است. همچنین از کشسانی بالایی برخوردار است که دلیل آن استفاده از نخ لاکرا می‌باشد.

 

کارخانه تولیدکننده، کالا را به صورت عدلی و طاقه ای وارد بازار می کند و به این ترتیب نیز توسط فروشندگان برتر ارائه می‌دهد. خریدارانی که در کار تولید پوشاک و همچنین تجارت پارچه می باشند، می توانند در وزن سبک و عرض مناسب، خرید خود را از این مجموعه به شکل عمده انجام دهند.

 

تولید انواع پارچه تریکو ملانژ دورو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما