قیمت پارچه ویسکوز پنبه

همانطور که میدانید قیمت هایی که یک فروشنده به شما ارائه میدهد میتواند بستگی به انصاف فروشنده، مکان مغازه و… باشد. بنابراین قیمت پارچه ویسکوز پنبه از شهری به شهر دیگر و از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت خواهد بود. ما در این قسمت به بررسی علت گران بودن منسوجات در بعضی از فروشگاه ها، خواهیم پرداخت:
ـ محل کسب درآمد
همان گونه که میدانید قیمت مغازه ای که فروشنده اجاره میکند، بستگی به مکانی دارد که در آن اقامت یافته است. هر چقدر این مغازه در مناطق بالاتری باشد، کالاهای ارائه شده، گران تر خواهند بود و این گرانی به دلیل این است که فروشنده بتواند هم اجاره مغازه را پرداخت نماید و هم سود خوبی از فروش این منسوجات به دست آورد.
ـ انصاف
برخی از فروشنده ها که حتی مغازه هایشان در بالاشهر واقع نیست، به دلیل اینکه طالب سود بیشتر هستند، به صورت غیرمنصفانه بر روی اجناس قیمت میگذارند.
ـ خرید از پخش کننده
باید بهترین پخش کننده را پیدا کرد و این منسوجات را از آنجا خریداری نمود. شرکت دیبافت کالا (پخش کننده برتر ایرانی)، قیمت پارچه ویسکوز پنبه را بسیار مناسب ارائه مینماید، به گونه ای که با یک بار خرید، مشتری دائمی این شرکت میشوید.

روش های تشخیص بهترین پارچه ویسکوز پنبه

روش های تشخیص بهترین پارچه ویسکوز پنبه

برای تشخیص بهترین پارچه ویسکوز پنبه، چند راه پیش روی شما قرار دارد که ما به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد:
۱ـ سوزاندن یکی از متداول ترین و راحت ترین روش ها برای شناخت پارچه تقلبی از اصل است. برای این کار، گوشه ای از پارچه مورد نظر خود را ببرید و با فندک بسوزانید. اگر الیاف پارچه به صورت گلوله مانندی شکل گرفت، کالا تقلبی بوده و اگر پارچه، به صورت کامل آتش گرفت و پودری از خود در ظرف برجا گذاشت، میتوان اطمینان حاصل کرد که این پارچه، اصل است.
۲ـ میتوان از رنگ دود حاصل از آتش گرفتن پارچه، پی به اصل یا تقلبی بودن آن برد. بعد از اینکه پارچه را شعله ور کردید، اگر رنگ دود ایجاد شده، مشکی باشد، پارچه تقلبی است و اگر دود به رنگ سفید نمایان شد، پارچه ای که در دست شما قرار دارد، مرغوب و اصل است.
۳ـ روش دیگر برای شناخت جنس پارچه، بوی حاصل از آتش گرفتن آن است؛ پارچه هایی که به هنگام سوختن، بویی شبیه به آتش گرفتن و سوختن درخت را از خود پخش مینمایند، اغلب از الیاف پنبه و ویسکوز تولید شده اند.

خصوصیات ویژه پارچه ویسکوز پنبه

خصوصیات ویژه پارچه ویسکوز پنبه

در این بخش به برخی از مهم ترین خصوصیات این پارچه ها خواهیم پرداخت:
ـ خاصیت کشسانی و نرمی
اگر این پارچه را با دو دست خود بگیرید و اندکی دستانتان را در خلاف جهت هم بکشید، متوجه میشوید که این پارچه از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار است. شاید در وهله اول با نگاه کردن به این منسوج فکر کنید که پارچه ای زبر است، اما وقتی دست خود را بر روی این پارچه بکشید متوجه نرمی آن خواهید شد.
ـ زیبایی و دوام
این پارچه به عنوان یکی از زیباترین پارچه های موجود در بازار شناخته میشود. به دلیل دوام و کیفیت بالا، در صنایع مختلف کاربرد بسیاری دارد. بافت این منسوج در کارخانه توسط ماشین آلات پیشرفته به صورت محکم بر یک دیگر دوخته شده اند تا به هیچ وجه نخ کش نشوند.
ـ قیمت
پارچه های ویسکوز پنبه به دلیل کیفیت مطلوب، از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار هستند. البته به انصاف فروشنده مورد نظر نیز بستگی دارد.
ـ کنار آمدن با هر آب و هوایی
پارچه های ویسکوز با هر شرایطی خود را اُخت میکنند و فرقی ندارد که در کدام شهر و آب و هوایی باشند.

چگونگی تشخیص جنس پارچه ویسکوز درجه یک

چگونگی تشخیص جنس پارچه ویسکوز درجه یک

برای اینکه بتوانید جنس پارچه ویسکوز درجه یک را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید، علاوه بر روش هایی که در قسمت های قبلی ذکر نمودیم، راه های دیگری نیز وجود دارد که میتوان از آنها استفاده کرد.
ـ کمک گرفتن از افراد آشنا با پارچه
ما ایرانی ها عادت داریم وقتی میخواهیم کالایی را مخصوصاً به صورت عمده خریداری نماییم، یکی از دوستان و آشنایان که پارچه ها را در حد متوسط میشناسند، همراه خود ببریم. البته این فرد ممکن است که آشنایی کاملی با پارچه نداشته باشد و شما دچار اشتباه و خسارت شوید.

پارچه ویسکوز پنبه
ـ شرکت دیبافت نگار
دیبافت کالا، شرکتی معتبر است که پارچه ویسکوز پنبه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتری میگذارد. از دو روش میتوان از اطلاعات بی نظیر این شرکت استفاده نمود.
۱ـ ارتباط با مدیر شرکت
ـ مدیر این شرکت، آقای مهندس خسروانی، یکی از خبره ترین افراد در زمینه شناخت پارچه های ویسکوز اصل از تقلبی است. اعتبار این شرکت به اصل بودن کالاهای آن بستگی دارد. هرگونه سؤالی دارید میتوانید حضوری یا تلفنی از مدیر این شرکت بپرسید و جواب دریافت نمایید.
۲ـ خواندن مقاله های مرتبط
مقاله هایی در سایت دیبافت بارگذاری شده است که میتوانید آنها را مطالعه کنید. هر چیزی که لازم است شما در مورد محصولات این شرکت بدانید از دوام آنها گرفته تا کیفیت، رنگ بندی و… همه و همه در این مقاله ها درج شده است.

صادرات کلی پارچه ویسکوز پنبه

صادرات کلی این منسوج

برخی از عرضه کنندگان موفق توانسته اند، صادرات کلی پارچه ویسکوز پنبه را برعهده بگیرند. شرکت دیبافت یکی از بهترین صادرکنندگان این پارچه است. قیمت پارچه ویسکوز پنبه در این مرکز بسیار مناسب است و خریداران عمده ایرانی و خارجی به خرید منسوجات این شرکت ترغیب شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما