قیمت پارچه کرپ تیپ لاکرا

قیمت پارچه کرپ تیپ لاکرا را میتوانید با کمی پرس و جو از فروشگاه های معتبر این محصول جویا شوید. این روزها بازار عرضه و تقاضای این نوع پارچه بسیار داغ بوده و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.
بسیاری از فروشگاه های بزرگ پارچه، این منسوج را از مراکز فروش در سطح کشور به صورت عمده خریداری میکنند و در اختیار مشتریان قرار میدهند.
آیا شما هم تفاوت قیمت پارچه کرپ تیپ لاکرا را در برخی سایت ها مشاهده کرده اید و سر در گم شده اید که کدام یک از این مراکز منسوجات باکیفیتی را عرضه میکند؟
ما به شما مرکز فروشی را معرفی میکنیم که قیمت پارچه کرپ تیپ لاکرا در آن بسیار مناسب است. شرکت دیبافت با قیمت های مناسبی که به مشتری پیشنهاد میدهد، مرکز فروش محبوبی بوده و خریداران زیادی طرفدار این شرکت بزرگ هستند.
قیمت پارچه کرپ تیپ لاکرا به دلیل استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی در آن میتواند متفاوت باشد. پس نباید دلیل هر گرانی را بی انصافی فروشندگان تلقی کنیم. قانون خرید و فروش اینگونه است که کالای با کیفیت عالی نسبت به کالاهای با کیفیت پایین قیمت بالاتری داشته باشد.

بررسی میزان آبرفت پارچه کرپ تیپ لاکرا

بررسی میزان آبرفت پارچه کرپ تیپ لاکرا

اصطلاح آبرفت پارچه زمانی به کار میرود که پارچه بعد از شست و شو دچار تغییر سایز شود. این مسئله فقط پارچه ها را شامل نشده و در برخی از لباس های دوخته شده آبرفت اتفاق می افتد.
علت های زیادی است که میتواند سبب آبرفت پارچه شود، مثلاً جمع شدگی پارچه یکی از این علت هاست. علت دیگر جمع شدن ناشی از دما و حرارت است. استراحت پارچه نیز عامل دیگری میتواند برای آبرفت پارچه باشد.
برای اندازه گیری و بررسی میزان آبرفت پارچه ها راهی را جلوی پای شما میگذاریم تا به راحتی بتوانید میزان آبرفت پارچه ها را به دست آورید.
قسمتی از پارچه را به اندازه سی سانتی متر برش میدهند و علامت هایی را روی پارچه به فاصله ۲۵سانتی متر از یکدیگر و فاصله ۲٫۵سانتی متر از کناره پارچه ایجاد میکنند. بعد از شست و شو، پارچه را اندازه گیری میکنند و با توجه به اندازه اولیه که یادداشت کرده بودند، میزان آبرفت پارچه را تخمین میزنند.
در حالت معمولی آبرفت پارچه هایی که از الیاف طبیعی تولید شده اند، بیشتر از پارچه هایی است که تولید آنها با الیاف مصنوعی بوده است.
پارچه کرپ تیپ لاکرا تا حد امکان آبرفت نداشته و این پارچه ها بعد از مرحله تولید آبرفتشان مورد بررسی قرار میگیرد. بعد از دوخت این پارچه ها نگران این نباشید که با یک بار شست و شو سایز لباس کوچک شود. اگر خیالتان از این جهت راحت نیست، میتوانید پارچه مورد نظر خود را کمی بزرگ تر بخرید. قبل از مراحل دوخت، پارچه را شست و شو دهید، بعد لباس را بدوزید. اینگونه دیگر پارچه هیچ وقت دچار آبرفت نخواهند شد.

نکاتی درباره شست و شوی پارچه کرپ تیپ لاکرا

نکاتی درباره شست و شوی پارچه کرپ تیپ لاکرا

در اینجا میخواهیم نکاتی درباره شست و شوی پارچه کرپ تیپ لاکرا را برایتان توضیح دهیم. همانگونه که میدانید اگر از لباس به طور صحیح نگهداری شود و شست و شوی آن مناسب با جنس پارچه باشد، عمر مفید آن افزایش مییابد. به عبارت دیگر شست و شوی مناسب پارچه ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با عمر زیاد آن دارد.
بعضی از افراد گاهی هزینه زیادی را صرف خرید یک لباس زیبا میکنند ولی به دلیل ناآگاهی و شست و شوی نامناسب بعد از مدت کمی این لباس زیبا تبدیل به یک لباس مندرس و کهنه میشود. همین موضوع به اهمیت شست و شوی خوب تأکید دارد. از این رو قصد داریم که اصول شست و شوی یکی از پارچه های محبوب وطنی به نام پارچه کرپ تیپ لاکرا را بیان کنیم. ما را همراهی کنید تا با نگاه گرمتان انرژی بگیریم.
برای شست و شوی پارچه ها به برچسب نگهداری از آنها دقت کنید. اگر برچسبی را یافت نکردید، برای شست و شو با دست سعی کنید از یک پودر رختشویی ملایم استفاده کنید. شستن با مایع ظرفشویی نیز جواب میدهد.
این نوع پارچه ها را با دست و با آب سرد بشویید. اگر میخواهید با ماشین لباسشویی شست و شو را انجام دهید، دور متوسط را تنظیم کنید و هنگام استفاده از خشکشویی نیز روی دور تند تنظیم نکنید، زیرا بر اثر فشار بافت پارچه دچار آسیب میشود.
خرید منسوجی باکیفیت باعث میشود که در اثر شست و شوی زیاد پارچه از بین نرود و همچنان قابل استفاده باشد. برخی از مراکز فروش و فروشگاه های بزرگ هستند که کالای باکیفیت را با قیمت پایین تری به فروش میرسانند. قیمت این پارچه در این مکان ها مناسب تر بوده و شما میتوانید منسوجات مورد نظر خود را هم به صورت آنلاین و هم به صورت مستقیم خرید کنید.

فرآیند تولید پارچه کرپ تیپ لاکرا

فرآیند تولید پارچه کرپ تیپ لاکرا

مراحل گسترده ای برای تولید پارچه کرپ لاکرا گذرانده میشود تا یک پارچه ظریف برای کاربرد در تولید انواع لباس های زنانه، پرده، روسری و… تهیه شود.
نخ این پارچه از طریق تاب دادن زیاد تولید شده و این تاب ها به دو دسته تاب های دست راست و تاب های دست چپ تقسیم میشوند. این تاب ها نخ کرپ را تولید میکنند. وقتی نخ تولید شد، به مرحله رنگ آمیزی و به عمل آمدن میرسد و بعد از رنگ آمیزی در بافت مورد استفاده قرار میگیرد. در بعضی مواقع این کارها بین دو شرکت تقسیم میشود ولی گاهی نیز در همان جا که نخ تولید شده است، مراحل بعدی نیز به اتمام میرسد.
در گذشته تولید این گونه پارچه ها در کارخانجات بزرگ انجام میشد ولی در حال حاضر با پیشرفت صنعت نساجی و استفاده از ماشین آلات مدرن و به کارگیری فناوری های جدید، کارخانجات زیادی توان تولید این پارچه را در کشورمان دارند.

تولیدی پارچه کرپ تیپ لاکرا

تولیدی این منسوج

تولیدی های زیادی در زمینه تولید پارچه کرپ تیپ لاکرا مشغول به فعالیت هستند. این پارچه ها با متراژ انبوه با تکیه بر صنعت نساجی و فناوری های پیشرفته در این کارخانه ها تولید شده و علاوه بر عرضه در سطح کشور نیازهای برخی از کشورهای خارجی را نیز برطرف میکنند. به دلیل استفاده در مصارف گوناگون توجه ویژه ای به این محصول شده و بازار خرید و فروش این کالا خیلی خوب است.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما