مراکز تولید پارچه دورس پشت کرکی

پارچه دورس پشت کرکی نقش بسزایی در صنعت منسوجات را دارا است. این پارچه در فصل های زمستان و پاییز بسیار کاربرد دارد. مراکز تولید پارچه دورس پشت کرکی از فناوری های پیشرفته جهت تولید این پارچه بکار برده است تا از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار باشد.
مراکز تولید این پارچه روز به روز افزایش مییابد و این به دلیل مرغوبیت منسوجاتی است که تولید میشود و هر روز متقاضیان بیشتری را به خود جذب کرده است.
مراکز تولید این پارچه سعی خود را بر آن دارد تا منسوجاتش از منسوجات تولیدی های دیگر بهتر باشد. به همین دلیل برای تولید منسوجاتش از الیاف درجه یک و مرغوب بهره گرفته است.
به دلیل اینکه مراکز تولید این پارچه بسیار زیاد است، شرکت بازرگانی دیبافت با جویای مراکز معتبر که از الیاف مرغوب و درجه یک استفاده و منسوجاتش را تولید میکند، خریداری مینماید تا رضایت شما خریداران و متقاضیان را با استفاده از این پارچه کسب نماید.
این پارچه در لباس های بچگانه با رنگ های روشن کاربرد بسیاری دارد. به دلیل اینکه این پارچه از الیاف طبیعی تولید شده است و رطوبت را به خود جذب میکند. از این پارچه برای دوخت لباس های زمستانی استفاده شده است و برای انواع پوست سازگار است و آلرژی و حساسیت ایجاد نمیکند. این پارچه بسیار ضخیم است و داخلی بسیار لطیف دارد و به صورت های نازک و ضخیم تولید و روانه بازار فروش شده است. پارچه دورس بچگانه از رنگ های متنوعی برخوردار است و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

مراکز تولید پارچه دورس پشت کرکی
پارچه دورس بچگانه از انواع گوناگونی از جمله: ویسکوز، پلی استر و… تولید شده است و از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
از پارچه دورس سه نخ سفید برای تولید لباس های زمستانی و ورزشی استفاده میشود و به صورت های نازک و ضخیم وجود دارد. این پارچه از رایج ترین نوع پارچه های دورس است که حجم وسیعی از الیافش را پلی استر تشکیل داده است. برای شستن این پارچه بهتر است به تنهایی شسته شود زیرا این پارچه پرز دارد و به لباس های دیگر میچسبد. بهتر است بعد از شستن این پارچه روی بند آویخته نشود زیرا فرم خود را از دست خواهد دارد.
پارچه پشت کرکی برای دوخت لباس های زمستانه و پاییزه بسیار مناسب است. این پارچه برای دوخت سرهمی بچگانه، هودی، ست بلوز و شلوار کاربرد بسیاری دارد. برای شست و شوی این پارچه مناسب ترین دما ۳۰ درجه سانتی گراد است و بهتر است با مواد سفید کننده شسته نشود. پارچه دورس داخل کرک از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و برای دوخت لباس های پاییزی بسیار مناسب است. قیمت این پارچه بسته به جنس و کیفیتش بستگی دارد. خرید این پارچه در فصل های پاییز بسیار راحت است و با روش های گوناگونی در سراسر کشور به فروش میرسد.
این پارچه از طرحها و رنگهای بسیار متنوعی برخوردار است. به دلیل اینکه این پارچه بسیار ضخیم است، مانع جلوگیری از هوای سرد به داخل آن میشود.
شرکت بازرگانی دیبافت از همه مدل، رنگ و طرح های این منسوجات بسیار زیبا را دارا است تا شما بتوانید به راحتی به این منسوجات دسترسی یابید و خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

انواع پارچه دورس مرغوب

انواع پارچه دورس مرغوب

انواع پارچه دورس مرغوب عبارتند از: دورس جودون، دورس سه نخ ملانژ لاکرا، دورس پنبه لاکرا، دوری گلکسی، ملانژ دورس اعلا.
دورس جودون: این پارچه ها از جنس های گوناگونی تولید شده اند و برای دوخت لباس های زمستانی کاربرد دارند. برای بافت این پارچه از الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده شده است.
دورس پنبه لاکرا: این پارچه پنبه ای با ترکیب لاکرا تولید میشود و از الیاف ۱۰۰ درصد پنبه برای تولید این پارچه استفاده شده است. پارچه دورس پنبه لاکرا برای تولید مانتوهای زنانه نیز کاربرد دارد.
دورس گلکسی: این پارچه برای دوخت شلوارهای گرم استفاده شده است و باکیفیت و مرغوبیت بسیار بالا تولید و روانه بازار فروش میشود.
ملانژ دورس اعلا: این پارچه از نخ های طبیعی و مرغوب تولید شده است و برای تولید لباس های ورزشی نیز از جمله گرمکن، شلوار و… استفاده شده است.

معرفی بهترین انواع پارچه دورس

معرفی بهترین انواع پارچه دورس

بهترین انواع پارچه دورس، سه نخ ملانژ لاکرا است. این پارچه از قدرت کشسانی بسیار بالایی برخوردار است و با تغییر سایز نیز با سایز شما هماهنگ در می آید. در تولید این پارچه از لاکرا به میزان قابل توجهی استفاده شده است. این نوع پارچه با طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار و فروشگاه های معتبر به فروش میرسد.
پارچه دورس سه نخ ملانژ لاکرا از نخ های گوناگونی مانند لاکرا، پنبه، پلی استر و… تولید شده است و از این نوع پارچه ها برای دوخت پوشاک نرم استفاده میشود.

مشخصات کامل پارچه دورس پشت کرکی

مشخصات کامل پارچه دورس پشت کرکی

پارچه دورس پشت کرکی برای دوخت ست بلوز و شلوار، هودی، سرهمی بچگانه و… کاربرد بسیاری دارد. درجه حرارت مناسب برای شست و شوی این پارچه ۳۰ درجه سانتی گراد است.
این پارچه از دو لایه تشکیل شده است که لایه پشتی این پارچه کرکی است. این پارچه بسیار سبک و نرم است و حالتی پنبه ای و پشمی دارد که گرمای بسیار مناسبی را تولید میکند.
این پارچه از رنگ های متنوع و زیبایی تشکیل شده است. این پارچه برزنتی برای تولید پوشاک مردانه و زنانه نیز کاربرد دارد. این پارچه دارای گرماژ بالایی است و سرما به داخل این پارچه نفوذ نمیکند. این پارچه حالت کشسانی دارد و با تغییر سایز نیز اندازه شما خواهد شد.

خرید عمده پارچه دورس پشت کرکی

خرید عمده پارچه دورس پشت کرکی

برای خرید عمده این پارچه، شرکت بازرگانی دیبافت، بهترین گزینه است. این شرکت بازرگانی از انواع رنگ های پارچه دورس پشت کرکی را دارا است.
شما برای خرید عمده این پارچه بهتر است به سایت شرکت بازرگانی دیبافت مراجعه کنید و از انواع طرح ها، رنگ ها، کیفیت و با قیمت های مناسب این پارچه آگاهی یابید.
شما میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری از انواع رنگ های این پارچه خریداری نمایید. اما بهترین گزینه بدون اتلاف وقت و هزینه، خرید به صورت غیر حضوری است.

31

  1. سلام برای خرید با تناژ بالا مایلم اول یک طاقه خریداری کنم بعد با اطمینان سفارش عمده خود را ثبت کنم امروز سفارش بده کی تحویل بدم .

  2. پارچه دورس یکی از پارچه های شناخته شده است که طرفداران زیادی دارد و برای البسه های زمستانی بسیار مناسب است و دارای کیفیت بالایی می باشند.

  3. سلام وقت بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  4. پارچه دورس سه نخ سفید برای تولید لباس های زمستانی و ورزشی استفاده میشود و به صورت های نازک و ضخیم وجود دارد. این پارچه از رایج ترین نوع پارچه های دورس است که حجم وسیعی از الیافش را پلی استر تشکیل داده است.

  5. سلام وقت بخیر
    مراکز تولید این پارچه سعی خود را بر آن دارد تا منسوجاتش از منسوجات تولیدی های دیگر بهتر باشد

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس پشت کرکی نقش بسزایی در صنعت منسوجات را دارا است. این پارچه در فصل های زمستان و پاییز بسیار کاربرد دارد.

  7. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه در لباس های بچگانه با رنگ های روشن کاربرد بسیاری دارد

  8. سلام وقت بخیر
    مراکز تولید این پارچه روز به روز افزایش مییابد و این به دلیل مرغوبیت منسوجاتی است که تولید میشود و هر روز متقاضیان بیشتری را به خود جذب کرده است.

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس پشت کرکی نقش بسزایی در صنعت منسوجات را دارا است. این پارچه در فصل های زمستان و پاییز بسیار کاربرد دارد.

  10. سلام روز بخیر
    از پارچه دورس سه نخ سفید برای تولید لباس های زمستانی و ورزشی استفاده میشود و به صورت های نازک و ضخیم وجود دارد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  11. سلام وقت بخیر
    این پارچه در فصل های زمستان و پاییز بسیار کاربرد دارد. مراکز تولید پارچه دورس پشت کرکی از فناوری های پیشرفته جهت تولید این پارچه بکار برده است تا از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار باشد.

  12. سلام وخسته نباشید این نوع پارچه برای دوخت شلوارهای گرم استفاده می‌شود و باکیفیت است و مرغوبیت بسیار بالا تولید و روانه بازار به فروش میرسد

  13. سلام وقت بخیر
    این پارچه روز به روز افزایش مییابد و این به دلیل مرغوبیت منسوجاتی است که تولید میشود و هر روز متقاضیان بیشتری را به خود جذب کرده است.

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس انواع گوناگونی مانند، ویسکوز، پلی استر و… تولید شده می شود و از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. موفق باشید.

  15. سلام وعرض ادب ممنون از مطالب ارزنده که دراختیار میگذارید خیلی درانتخاب پارچه کمک کننده هست ممنون

  16. سلام وعرض ادب ممنون از مطالب ارزنده که دراختیار میگذارید خیلی درانتخاب پارچه کمک کننده هست تشکر از شما

  17. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بوروندی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  18. سلام وقت بخیر
    از پارچه دورس سه نخ سفید برای تولید لباس های زمستانی و ورزشی استفاده میشود که کیفیت بسیار خوبی دارند.

  19. سلام وقت بخیر
    شرکت بازرگانی دیبافت با جویای مراکز معتبر که از الیاف مرغوب و درجه یک استفاده و منسوجاتش را تولید میکند، خریداری مینماید تا رضایت شما خریداران و متقاضیان را با استفاده از این پارچه کسب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما