مرجع خرید پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

با توجه به فصل سرما و سردی هوا اکثر مردم به فکر خرید البسه گرم جدید می افتند. عامه مردم پارچه دورس ملانژ را با نام تریکو میشناسند. این نوع پارچه تریکو بسیار گرم، نرم و راحت است و مانند یک پتو از ورود سرما به بدن جلوگیری میکند. این روزها بازار فروش این پارچه بسیار گرم است، چون هوا خنک شده و مردم طبق عادت هرساله دوست دارند برای فصل سرما لباس جدید داشته باشند. مرجع خرید پارچه دورس ملانژ پشت پنبه، شرکت دیبافت نگار یزد است. این شرکت تجربه فراوانی در فروش غیر حضوری و اینترنتی دارد. فروش انواع پارچه تریکو در نمونه ها و طرح و رنگ های فوق العاده در این سایت به سادگی انجام میشود.

راهنمای شناخت پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

راهنمای شناخت پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

جهت راهنمایی برای شناخت پارچه دورس ملانژ پشت پنبه باید بدانید که این پارچه بسیار ضخیم است و همان طور که از اسمش نیز به وضوح مشخص است، لایه زیرین آن از پنبه بافته شده تا بتواند عایق گرما باشد. این پارچه خواهان فراوانی دارد و در انواع رنگ های متنوع تولید میشود. پارچه های دورس جزو گروه پارچه های تریکو دسته بندی میشوند. برای تولید پارچه دورس از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده میشود و به دلیل استفاده از الیاف پنبه ای در بافت این پارچه، کیفیت آن بسیار بالا است.
معمولاً پارچه های تریکو به روش گردبافی تولید میشوند و تولیدکنندگان برای بافت آن به صورت ملانژ سعی میکنند از دو یا سه رنگ نخ استفاده کنند تا رنگ لباس حالتی برفی با نقاط زیبای سپید و دورنگ داشته باشد. یکی از مکان های معتبر که میتوانید به راحتی و با اطمینان این پارچه را تهیه کنید، مرجع خرید پارچه دورس ملانژ پشت پنبه است. این مرجع خرید در سایت دیبافت نگار یزد فعالیت دارد و فروش تضمینی و مستقیم آن باعث شده دست واسطه ها از سود در این پارچه کوتاه شود؛ در نتیجه این فروش مستقیم به نفع مصرف کننده خواهد بود.

بررسی ضخامت پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

بررسی ضخامت پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

از عوامل مهم در مورد پارچه دورس ملانژ پشت پنبه که رضایت مصرف کننده مستقیماً به آن مربوط است، نفوذ پذیری هوا و ضخامت این پارچه است. برای دانستن مفهوم ضخامت باید بدانید فاصله بین سطح بالا و پایین پارچه که به صورت فشرده شدن الیاف در هم اعمال میشود، ضخامت پارچه گفته میشود. ضخامت و مقاومت این پارچه در آزمایشگاه های مجهز توسط تولیدکنندگان اندازه گیری میشود. با بررسی ضخامت پارچه دورس ملانژ پشت پنبه متوجه میشویم که این پارچه از چند لایه ساخته شده است که به خودی خود نازک هستند و زمانی که بر روی هم قرار میگیرند، با اضافه شدن به لایه پنبه ای زیرین، یک پارچه کاملاً ضخیم و باکیفیت را تشکیل میدهند.
پارچه های ضخیم این قابلیت را دارند که هوای بیشتری در آنها حبس شود و در نتیجه منجر به ایجاد یک عایق حرارتی بین بدن انسان و محیط خارج میشوند. علاوه بر این ویژگی، ضخامت پارچه باعث ایجاد ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز در پارچه میشود؛ از جمله: مقاومت در برابر سایش، نفوذپذیری هوا، مقاومت در برابر عوامل تخریبی و… .

مهم ترین شاخصه پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

مهم ترین شاخصه پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

همان گونه که قبلاً نیز بیان شد، پارچه دورس ملانژ از الیاف طبیعی پنبه و مقداری پلی استر بافته میشود و علت اینکه به این پارچه ها الیاف مصنوعی نیز اضافه میکنند، این است که پنبه خالص مشخصه هایی دارد که بافت پارچه تشکیل شده از آن باعث مشکلاتی از جمله آبرفت زیاد و مقاومت کم در برابر عوامل تخریبی و سایش میشود؛ لذا برای ایجاد خصوصیات بهتر و بالا بردن سطح کیفیت پارچه دورس ملانژ، آن را با ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی میسازند. الیاف مصنوعی مانند پلی استر و ویسکوز، لاکرا و… در ترکیب با الیاف پنبه به تولید پارچه های نخی بادوام و انواع تریکو کمک شایانی میکنند.
پارچه دورس به علت اینکه ضخیم است و داخلش پنبه تعبیه شده است برای تولید البسه گرم و پوشاک زمستانه مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین از این پارچه برای تولید و دوخت انواع گرم کن ورزشی، سویشرت، شلوار مردانه و زنانه و همچنین لباس های گرم مخصوص کودکان در فصل پاییز و زمستان استفاده میشود، چون گزینه بسیار مناسبی است. استفاده از طیف رنگی شاد و روشن در این جنس از پارچه برای طراحی و دوخت انواع البسه بچگانه بسیار متداول است؛ البته برخی از مدل های پارچه دورس ملانژ به دلیل ترکیبات پلی استر در تولید آنها، برای استفاده در تولید لباس نوزادان چندان مناسب نخواهند بود، اما میتوان از این پارچه به عنوان پتوهای سبک دولایه و دور پیچ نوزادان استفاده کرد.
به دلیل استفاده از الیاف پنبه ای در این نوع پارچه در لباس ها قسمت داخلی پارچه که با بدن در تماس است، بسیار لطیف و گرم است و انسجام و فشردگی تار و پود پارچه دورس آن را متمایز میکند. شما میتوانید برای خرید این پارچه جذاب و نرم و گرم به مرجع خرید پارچه دورس ملانژ پشت پنبه در سایت دیبافت نگار یزد مراجعه کنید و پس از دیدن انواع مختلف و رنگ ها و طرح های متنوع آن، مناسب ترین نوع را مطابق سلیقه و بودجه خود خریداری کنید.

مرکز پخش پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

مرکز پخش این منسوج

یکی از مراکز پخش این پارچه بسیار زیبا و باکیفیت، مرکز پخش پارچه دورس ملانژ پشت پنبه است. این مکان به دو صورت حضوری و اینترنتی به خریداران خدمات ارائه میکند. سایت دیبافت نگار یزد عرضه مستقیم پارچه دورس ملانژ را انجام میدهد؛ لذا قیمت ها در این سایت بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر خواهد بود. شما میتوانید با مراجعه به مرجع خرید پارچه دورس ملانژ پشت پنبه نمونه های دیگر این پارچه زمستانی را نیز ببینید. از جمله انواع متنوعی که در این مرجع خرید قابل مشاهده است: پارچه دورس ملانژ کرکی، پارچه ملانژ دورس و پارچه دورس ضخیم است. پیشنهاد میکنیم حتماً سری به سایت ما بزنید و نمونه های متنوع و ارزان را با تخفیفات ویژه خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما