مرکز خرید پارچه گردباف پنبه ای

پارچه های گردباف پنبه ای یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین منسوجات موجود در بازار هستند که با طرح های بسیار زیبا و ساده تهیه میشوند و در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند. شرکت های گوناگونی در اقصی نقاط ایران هستند که با عنوان مرکز خرید پارچه گردباف پنبه ای در عرصه پخش این منسوجات فعالیت میکنند. هر کدام از این شرکت های عرضه کننده، این محصولات را با قیمت های گوناگونی به فروش میرسانند. در واقع تفاوت قیمت در هر یک از این مراکز، بستگی به پخش کننده یا واسطه گر بودن آن فروشنده دارد. همان گونه که میدانید حضور واسطه ها در بین شما و پخش کننده اصلی، موجب میشود تا قیمت این منسوجات در مرکز خرید پارچه گردباف پنبه ای برای شما گران دربیاید.
به عنوان نمونه شرکت دیبافت کالا که بهترین مرکز خرید پارچه گردباف پنبه ای است، قیمت این منسوجات را نسبت به شرکت های دیگر بسیار ارزان تر ارائه میکند. میتوان بیان کرد که هیچ شرکتی به هنگام قیمت گذاری بر روی کالاهایش در این حد منصف نبوده است.

مشخصات بارز پارچه گردباف

مشخصات بارز پارچه گردباف

از مشخصات بارز پارچه گردباف دوام بسیار بالایی این پارچه است، به گونه ای که میتوانید سال‌های طولانی از این پارچه استفاده نمایید. دوام این منسوج آنقدر بالا است که به عنوان یکی از بادوام ترین پارچه های تولید ایران شناخته میشود‌. بافت این پارچه بسیار محکم است. یکی از بارزترین و بهترین خصوصیات پارچه گردباف پنبه ای ثبات رنگ آن است، به طوری که اگر هر ماه، چندین بار هم شست و شو داده شوند، شما به هیچ وجه شاهد حتی یک درجه تغییر رنگ آن نخواهید بود.
در مورد قیمت پارچه گردباف، میتوان بیان کرد که این پارچه نسبت به دیگر پارچه های ساده بازاری، قیمت نسبتاً بالایی دارد، زیرا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. از خصوصیات دیگر این پارچه، کشی بودن آن است.همچنین طرح ساده این کالا باعث شده است تا سخت‌ پسندان نیز آن را دوست بدارند. درواقع ساده بودن یک منسوج موجب‌ میشود تا همگان آن را انتخاب نمایند.

مهم ترین اطلاعات درباره پارچه گردباف

مهم ترین اطلاعات درباره پارچه گردباف

لباس های پنبه ای همان گونه که از نامش مشخص است، از الیاف طبیعی پنبه، تهیه و تولید شده اند. با توجه به این که این پارچه در صنایع مختلفی کاربرد دارد، بنابراین باید روش شست و شوی این پارچه مرغوب را بلد باشیم تا به هنگام شست و شو، این روش را به کار ببندیم.
شست و شو با دست: اگر میخواهید این پارچه را با دست بشویید، باید بدانید که این روش، بهترین روش برای شست و شوی این پارچه است‌. اگر پارچه شما دارای لکه است سعی کنید حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه قبل از شست و شو، پارچه را داخل تشتی قرار داده و به مقدار لازم مواد شوینده و لکه بر را به آب اضافه نمایید. بعد از گذشت زمانی معین، به آرامی این پارچه را شسته و بچکانید. از آب خنک و سرد در شست و شو این پارچه استفاده نمایید.
شست و شو با ماشین لباس شویی: اگر قصد شست و شوی این پارچه را در ماشین لباس شویی دارید، توجه نمایید که این پارچه با دیگر پارچه های رنگی به طور هم زمان درون ماشین قرار نگیرد زیرا ممکن است که رنگ دیگر ‌پارچه ها، با رنگ ثابت پارچه گردباف تداخل ایجاد نماید. حدالامکان سعی کنید که ماشین لباس شویی را در دور کند تنظیم نمایید تا پارچه به آرامی شسته شود.
از دیگر اطلاعات مهم در مورد پارچه گردباف پنبه ای این است که این پارچه ها را زیاد اتو نکنید، مخصوصاً وقتی که این پارچه مرطوب و اندکی خیس است. اگر پارچه مرطوب باشد و شما اتو کنید، کیفیت آن به شدت افت خواهد کرد. سعی کنید بعد از خشک شدن کامل، این پارچه را اتو کنید.

کاربرد پارچه پنبه تریکو

کاربرد پارچه پنبه تریکو

پارچه های تریکو کاربرد گسترده ای دارند، به گونه ای که اکثر تن پوش ها، از این منسوجات تهیه شده اند. بیشتر شال های نخی نازک در بازار، تهیه شده از پارچه های تریکو هستند و برای اینکه این شال ها نخ کش‌ نشوند، کارخانه تولیدی باید به این پارچه طبیعی، الیاف مصنوعی نیز اضافه نماید. علاوه بر این موارد، پارچه های گردباف کاربردهای دیگری از جمله: کاربرد در روتختی، تیشرت های زنانه و مردانه، جوراب و… دارند. امروزه از پارچه های گردباف پنبه ای در تولید لباس های مجلسی نیز استفاده میشود و این همه کاربرد این پارچه، به دلیل مزایای زیاد آن است‌.
مزایای استفاده از پارچه گردباف پنبه ای
استفاده از پارچه های گردباف پنبه ای مزایای زیادی دارد. یکی از این مزایا، طول عمر و ثبات رنگ آن است. به عنوان نمونه شما تیشرتی را خریداری مینمایید که از پارچه گردباف پنبه تولید شده است. میتوانید از این تیشرت بیش از ۵ الی ۶ سال استفاده نمایید بدون این که شاهد تغییر رنگ آن باشید. علاوه بر این، اگر به نکات شست و شوی این پارچه که در تیترهای پیشین برایتان بیان کردیم عمل نمایید، میتوانید عمر این تیشرت ها را تا چند برابر افزایش دهید.

راهنمای خرید پارچه پنبه تریکو

راهنمای خرید پارچه گردباف پنبه ای تریکو

امروزه پارچه های گوناگونی با نام پارچه پنبه تریکو اصل وارد بازار شده اند که نه ویژگی های خاص پارچه تریکو را دارند و نه این که از قیمت ارزانی برخوردار هستند. به همین دلیل باید قبل از خرید پارچه پنبه تریکو، دقت فراوانی کرد.
یکی از معتبرترین مراکز خرید پارچه پنبه ای گردباف، شرکت دیبافت کالا است. تمام محصولات این شرکت اصل هستند. مدیر این شرکت، یکی از خبره ترین افراد در زمینه شناسایی منسوجات اصل و تقلبی است به طوری که با مدیریت درست ایشان، حتی یک کالای تقلبی هم در این شرکت یافت نمیشود. هر‌گونه سوالی قبل از خرید دارید، میتوانید با آقای مهندس خسروانی، مدیر این شرکت تماس حاصل نمایید و از اطلاعات و راهنمایی های ایشان بهره مند شوید.
محاسن خرید اینترنتی و حضوری
ما در این بخش در مورد محاسن خرید اینترنتی و حضوری پارچه پنبه ای ضخیم بحث خواهیم کرد و شما را بیشتر با این دو روش خرید آشنا خواهیم نمود.
محاسن خرید اینترنتی
در این روش خرید مهم نیست که اکنون در کجا هستید یا ساعت چند است. به راحتی کالاها را با یک دیگر مقایسه نموده و سپس خرید خود را تکمیل کنید. میتوان گفت که این روش به عنوان رایج ترین و آسان ترین روش خرید در سراسر دنیا شناخته میشود و در خارج از کشور، حدود ۵۹% خریدها به صورت غیرحضوری انجام میگیرد.
محاسن خرید حضوری
اکثر ما به محاسن خرید حضوری ‌واقفیم اما در این مقاله بیشتر و بهتر به این محاسن خواهیم پرداخت. شما در این روش خرید میتوانید از نزدیک محصول مورد نیاز خود را از نظر بگذرانید و دقیق تر خرید خود را انجام دهید.

قیمت پارچه گردباف پنبه ای

قیمت پارچه گردباف پنبه ای

در ابتدای این مقاله بیان کردیم که قیمت اين منسوجات در مراکز خرید، بسیار متفاوت است و از شهر به شهر و منطقه به منطقه تفاوت دارد. بهترین مرکز خرید پارچه گردباف پنبه ای، شرکت دیبافت ‌کالا است. این مرکز خرید، مناسب ترین قیمت را به شما مشتری گرامی ارائه میدهد. سایت های زیادی در زمینه فروش پارچه گردباف پنبه ای فعالیت دارند که میتوانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه نمایید و در آخر از مناسب ترین شرکت، این منسوجات را خریداری نمایید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما