عمده فروش پارچه ملانژ کیلویی

امروزه برندهای گوناگونی از انواع پارچه‌ در بازار وجود دارد که پارچه ملانژ یکی از پر فروش‌ترین پارچه ‌های موجود است. خریداران برای تهیه این محصول به‌صورت عمده و کیلویی میتوانند به عمده‌ فروش پارچه ملانژ کیلویی مراجعه کنند و محصولات مورد نیاز خود را در این مراکز خریداری نمایند.
عمده‌ فروش این پارچه محصولات خود را به‌صورت عمده و کیلویی و به‌ طور مستقیم به مشتریان خود عرضه میکند. روش خرید مستقیم خیلی بهتر و به صرفه تر از روش غیر مستقیم است؛ چرا که در این روش دست دلالان و واسطه ‌ها که همواره باعث متغیر شدن قیمت انواع پارچه ها میشدند، از بازار خریدوفروش پارچه کوتاه میشود. همچنین در این روش هزینه باربری نیز از روی نرخ انواع پارچه کاسته میشود و خریداران عمده این پارچه میتوانند این محصول را با قیمتی کمتر از نرخ بازار و به‌صورت منصفانه خریداری کنند.
سایت اینترنتی شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت یک عمده‌ فروش کیلویی به ‌صورت مستقیم و اینترنتی است که محصولات خود را باکیفیت و مرغوبیت بالا و قیمتی بسیار منصفانه و ارزان به خریداران خود عرضه میکند.

موارد استفاده از پارچه نخی

موارد استفاده از پارچه نخی

پارچه نخی ملانژ در دوخت و تولید بسیاری از لباس‌ ها کاربرد دارد که عبارت‌اند از تی‌شرت، لباس‌ های خانگی و سوئیشرت که درباره هر یک از آنها در ادامه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. پارچه ‌های ملانژ نخی در مدل‌ های مختلفی عرضه میشوند که استفاده از آنها را در تمامی فصول سال و برای تمامی سنین از کودک تا بزرگسال مناسب کرده‌ است. پارچه یک رو ملانژ که در تولید انواع تاپ و تی‌شرت کاربرد دارد، برای استفاده در فصل ‌های گرم و خنک سال همچون بهار و تابستان بسیار مناسب است. پارچه دو رو ملانژ که در تولید انواع پارچه ‌های ملانژ و برای تهیه لباس‌ های گرم و ورزشی نسبتاً ضخیم استفاده میشود بسیار مناسب است. پارچه ‌های ملانژ کرک دار نیز یکی دیگر از انواع پارچه ‌های نخی ملانژ هستند که در تولید لباس ‌های گرم و ورزشی نسبتاً ضخیم کاربرد فراوانی را دارند.
پارچه ‌های فانریپ نیز یکی دیگر از انواع پارچه ‌های ملانژ هستند که مناسب برای استفاده در تهیه لباس‌های ورزشی، پیراهن و تی‌شرت هستند.

منظور از پارچه ملانژ چیست

منظور از پارچه ملانژ کیلویی چیست

مظور از پارچه ملانژ کیلویی یعنی پارچه ای که با استفاده از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و بهترین تکنولوژی روز دنیا ساخته‌ شده است، از این ‌رو کیفیت بالایی را دارد و جزء یکی از درجه یک ترین پارچه ‌های موجود در بازار به‌ شمار می ‌آید. به دلیل استفاده از نخ ‌های مختلف در تولید این پارچه انواع مختلفی از پارچه های ملانژ به‌ وجود آمده که در زیر کاربردهای هر یک از آنها را بیان میکنیم.
۱_ پارچه دورس ویسکوز ملانژ: این پارچه که از ترکیب نخ ویسکوز با نخ ملانژ تولید میشود، یکی از نمونه‌ های پارچه است که خاصیت پنبه ‌ای را به پارچه میدهد و باعث لطافت و نرمی پارچه میشود.
۲_ پارچه دورس ترویرا پشت ملانژ: این محصول را با استفاده از نخ ملانژ و فیلامنت تولید میکنند. این محصول دو رو است و پشت آن از نخ ترویرا ساخته میشود که این باعث ضخامت بیشتر این پارچه نسبت‌ به نمونه‌ های دیگر است.
۳_ پارچه دو نخ: این پارچه یکی از بهترین انواع پارچه ‌های موجود در بازار است که از ترکیب ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه تشکیل‌ شده است. این پارچه به نسبت ضخیم است و ضخامت مناسبی را برای تولید شلوار و سوئیشرت بچگانه و همینطور مردانه دارد.
۴_ پارچه لاکرا با اسپان : این محصول از ترکیب نخ پلی استر با نخ ملانژ و لاکرا تولید شده است که حضور این سه نخ در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن خاصیت منحصر به‌ فرد کشی میشود.

اطلاعاتی در مورد جنس پارچه ملانژ

اطلاعاتی در مورد جنس پارچه ملانژ

پارچه ملانژ کیلویی یکی از محبوب ترین انواع پارچه‌ های موجود در بازار است که به‌ خاطر کیفیت عالی و مرغوبیت بی‌ نظیر خود فروش فوق ‌العاده ‌ای را در بازار دارد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد جنس این پارچه به شما بدهیم.
پارچه نخی ملانژ از ترکیب الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر تشکیل‌ شده است. همگی به‌ خوبی میدانیم که هر چه درصد پنبه موجود در یک پارچه بیشتر باشد، آن پارچه مرغوب ‌تر است و از جنس و کیفیت بهتری برخوردار است. پارچه نخی ملانژ پارچه‌ ای بسیار نرم و لطیف است، چرا که بیشتر الیاف تشکیل دهنده آن را پنبه تشکیل میدهد؛ بنابراین این پارچه نرمی و لطافت فوق ‌العاده زیادی را دارد.
یکی از خصوصیات پارچه نخی ملانژ عبور هوا از میان تار و پود آن، خنک بودن پارچه و انتقال حرارت به بیرون از بدن به‌ خاطر جنس الیاف تشکیل دهنده این پارچه است. از این‌ رو پارچه‌ نخی برای استفاده در فصل ‌های خنک و گرم سال همچون بهار و تابستان بسیار مناسب است. پارچه‌ های ملانژ همگی خاصیت ضدحساسیت و ضدآلرژی بودن را دارا هستند.
این جنس از پارچه ‌ها رنگ ‌پذیری بسیار خوبی را دارا هستند و با شست و شو و استفاده ‌های مداوم رنگ آنها هیچ‌ گونه تغییری نمیکند.همچنین این پارچه بسیار سبک است و هیچ‌ گونه فشار و احساس سنگینی را بر روی بدن افراد وارد نمیکند.

مرکز تولید پارچه ملانژ

مرکز تولید پارچه ملانژ

آیا میدانید مرکز تولید پارچه ملانژ کیلویی در چه شهرهایی وجود دارد؟
این پارچه یکی از پرکاربردترین انواع پارچه ‌های موجود در بازار است. کشورهای ایران، ازبکستان و چین از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان پارچه ملانژ در سراسر دنیا هستند که به ‌ترتیب کشور ایران در رتبه اول و کشورهای ازبکستان و چین نیز در رتبه‌ های دوم و سوم تولید پارچه در دنیا قرار دارند. شهرهای اصفهان، قم، تهران و مشهد از بزرگ ‌ترین تولیدکنندگان این پارچه در سراسر دنیا هستند و کارخانجات و مراکز تولیدی پارچه ملانژ در این شهرها قرار دارند. مراکز تولید پارچه ملانژ، این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه روز دنیا تولید میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما