پارچه نخ پنبه براش یکرو درجه یک

از پارچه نخ پنبه براش یکرو چه میدانید؟
پنبه گیاهی است دارای قابلیت های ویژه و منحصر به فرد که توانسته با داشتن همین ویژگی ها به دل صنعت پوشاک و لباس نفوذ کند و در جهت تولید پارچه الیاف آن به کار گرفته شود.
این پارچه از انواع مختلف پارچه های تریکو ملانژ است که بسیار شناخته شده و پرمصرف است.
پارچه های تریکو دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند و هر کدام به تنهایی دنیای گسترده ی خود را دارند. از همین رو این پارچه ها به علت قیمت بسیار مقرون به صرفه و کیفیت بالا علاقه مندان زیادی به خود جذب کرده اند.
پارچه نخ پنبه براش یکرو درجه یک از مدل های مختلف پارچه ملانژ است، از همین رو در ساخت مانند دیگر پارچه های ملانژ از دو نخ که به طور جداگانه رنگ شده و بعد با هم ترکیب شده اند بهره گرفته است. اما فرق پارچه تریکو با دیگر پارچه های ملانژ در نوع بافت آن است پارچه ارزان تریکو ملانژ دارای بافتی گرد و حلقوی است از همین رو در بین عموم مردم به پارچه گردباف نیز شهرت دارد.
آن چه سبب انتخاب پارچه نخ پنبه براش یکرو درجه یک به عنوان اولین گزینه در تولید لباس شده است، تنوع بسیار زیاد آن است.

نکات کلیدی در انتخاب پارچه نخ پنبه

نکات کلیدی در انتخاب پارچه نخ پنبه

اگر قصد خرید پارچه نخ پنبه براش یکرو درجه یک را دارید بهترین کار این است که در مرحله اول هنگام خرید پارچه را لمس کنید حتی اگر از جنس پارچه اطلاعاتی ندارید و فکر می کنید این کار بیهوده است باز هم آن را انجام دهید چرا که با لمس کردن پارچه شما به میزان نرمی و لطافت آن پی میبرید و بر اساس راحتی خودتان آن پارچه را خریداری میکنید.
روش دیگری که برای تشخیص پارچه پنبه ای از غیر پنبه ای وجود دارد سوزاندن نخ پارچه است. شما میتوانید یک نخ کوچک از پارچه را جدا کنید و با کبریت به آتش بکشید اگر که پارچه ما از جنس پنبه باشد قطعاً سوختن آن همراه با بوی چوب و کاغذ است چرا که این نخ ریشه گیاهی دارد و همچنین اگر مشاهده کردید که نخ هنگام سوختن در خودش جمع شد بدانید از جنس پنبه نیست.

معیارهای مهم هنگام انتخاب بهترین پارچه نخ پنبه

معیارهای مهم هنگام انتخاب بهترین پارچه نخ پنبه

برای انتخاب بهترین پارچه همانطور که گفتیم در وهله اول نوع الیاف به کار رفته مهم است و بعد درجه نرمی و لطافت آنها نیز امری مهم و ضروری است، پارچه های نخی پنبه، بارزترین ویژگی شان نرمی و لطافت شان است بهترین پارچه، پارچه ای است که زبر نباشد و جنسی نرم و لطیف را در بر گیرد. پس هنگام خرید پارچه پتویی با توجه به این دو مورد میشود پارچه ای باکیفیت و مناسب را تهیه کرد.

آشنایی با انواع پارچه نخ پنبه

آشنایی با انواع پارچه نخ پنبه

پارچه نخ پنبه براش یکرو درجه یک بر اساس الیافی که در آن به کار میرود به مدل های مختلفی تبدیل میشود. برای تهیه پارچه پنبه ای اول از همه نخ پنبه که نخی کاملاً طبیعی و اورجینال است به کار گرفته میشود و در کنار آن در طی فرایند ریسندگی نخ های صنعتی باکیفیت از جمله نخ اپن، سوپر، و نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده استفاده میشود.
برای تقسیم بندی پارچه های نخ پنبه در مرحله بعد بر اساس نوع بافت و این که پنبه در هر دو سطح روی و پشتی پارچه قرار گرفته است یا نه تقسیم بندی میشوند، از همین رو این پارچه در دو نوع پارچه یک رو و پارچه دو رو، در بازار موجود هستند.
نخ پنبه یک رو: این پارچه به علت وزن سبک و مناسبی که دارد و همچنین مدل بافت جریان هوا را به خوبی در خود به حرکت در می آورد.
نخ پنبه دو رو: از آنجایی که در تولید پارچه پنبه دو رو پنبه در هر دو سطح این پارچه مورد استفاده قرار میگیرد و خاصیت پنبه نیز گرمایی بخشی است، به طبع این پارچه ها نسبت به پارچه های یک رو ضخیم تر و کلفت تر هستند، از همین رو برای تولید البسه زمستانی کاربرد ویژه تری دارند.

 فروشگاه پارچه نخ پنبه براش یکرو
فروشگاه پارچه نخ پنبه براش یکرو

فروشگاه پارچه نخ براش یکرو، این پارچه را از بهترین تولیدی های ایرانی تهیه و در مناسب ترین قیمت به دست خریداران میرساند. اگر شما قصد خرید این پارچه را دارید و نمیدانید این پارچه را در کجا تهیه کنید پیشنهاد ما به شما سر زدن به این فروشگاه است، در این فروشگاه پارچه های پنبه ای با نهایت کیفیت از بهترین برندها خریداری میشوند و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میگیرند.

 فروشگاه پارچه نخ پنبه براش یکرو

پارچه نخ پنبه

پارچه های پنبه ای و پارچه داکرون که در میان عموم مردم از پرفروش ترین پارچه های این صنعت اند و به علت خاصیت ذاتی که پنبه دارد و به آنها منتقل میکند نرم و لطیف اند، توانسته اند به خوبی در دل مردم نفوذ کرده و طرف داران زیادی پیدا کنند و از پرطرف دار ترین پارچه های صنعت لباس لقب گیرند.
همانطور که میدانید صنعت نساجی گره خورده است با پنبه و الیاف آن، تا آنجا که در صورت نبود این ماده اولیه این صنعت دوامی ندارد و از هم میپاشد. برای همین هم تولید پنبه و الیاف وابسته به آن، چه از نوع طبیعی و چه صنعتی برای صنعت لباس و پوشاک بسیار ضروری و واجب است.
استفاده از این پارچه ها بیشتر در فصل تابستان کاربرد دارد، چرا که همه به دنبال لباسی خنک و لطیف اند و این پارچه از آنجا که با الیاف کاملاً طبیعی پنبه تولید میشود بهترین گزینه در جهت استفاده در فصل تابستان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما