پخش مستقیم پارچه ویسکوز کجراه

پارچه کجراه یکی از پارچه های شناخته شده و کاربردی است که برای موارد بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد. ویژگی های مثبت کجراه باعث شده تا تولید آن با متراژ بسیار بالا توسط تولیدی ها و نساجی ها صورت بگیرد و توسط مراکز پخش مستقیم پارچه ویسکوز کجراه، در بازار عرضه شود.
امروزه شغل های زیادی هستند که با مدل های مختلف کجراه کار دارند و به زبان دیگر از پوشاک تهیه شده از این نوع پارچه استفاده میکنند. انواع پارچه کجراه با توجه به کیفیت و الیاف بکار رفته در آن به فلامنت ویسکوز، کجراه فلامنت و کتان تقسیم میشوند. کجراه فلامنت ویسکوز از ترکیبت فلامنت و ویسکوز بافته میشود و معمولا وزن آن چیزی حدود ۲۸۰ گرم است. اینها از پرکاربرد ترین مدل های کجراه اند که در طول روز متراژ زیادی از آنها توسط کارخانه ها تولید و توسط مراکز پخش مستقیم پارچه ویسکوز کجراه، در سطح کشور عرضه میشوند.
این کالا بیشتر برای لباس های کار و فرم مدارس استفاده میشود. با توجه به جنس آن قیمت مناسبی دارد از این رو توانسته مشتریان زیادی را جلب کند و همواره رضایت آنها را حفظ کند. مراکز پخش مستقیم پارچه ویسکوز کجراه، این محصول را بین عمده فروشان و نمایندگی های سطح کشور با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه عرضه میکنند.

 موارد استفاده از پارچه ویسکوز کجراه
موارد استفاده از پارچه ویسکوز کجراه

امروزه شغل های زیادی هستند که با مدل های مختلف کجراه سر و کار دارند و برای تهیه پوشاک خود از این نوع پارچه ایرانی استفاده میکنند. به علت خطوطی که در بافت آن وجود دارد به آن کجراه میگویند. از پارچه های کجراه در موارد بسیاری استفاده میکنند در زیر چند نمونه از آنها را نام برده و بررسی میکنیم.
لباس های فرم مدارس: برای دوخت لباس های فرم مدارس از پارچه های کجراه و ترگال استفاده میشود که مخصوص لباس های فرم است، این محصول رنگ بندی های متنوعی دارد و از ضخامت و دوام بالاتری برخوردار است.
لباس های کار: فرم کارکنان کارخانه ها و ارگان های مختلف و همچنین لباس های پرسنلی از مدل های کجراه تولید میشوند. در شغل هایی که با گرما سر و کار دارند از پارچه های کتان استفاده میشود چرا که علاوه بر خنک بودن، مقاومت بیشتری هم در برابر گرما و دمای بالا دارند.
روپوش پزشکی و پرستاری: یکی دیگر از مصارف منسوج کجراه، روپوش های پزشکی و پرستاری هستند که به طور معمول برای تولید و دوخت این روپوش ها از رنگ سفید آن استفاده میکنند.
مانتو های اداری: از این محصول برای دوخت انواع مانتو و شلوارهای اداری نیز استفاده میشود. با توجه به رنگ بندی های متنوعی که دارد مورد استقبال تولید کنندگان بسیاری قرار گرفته است. از مزایای آن میتوان به دوام بالا و خوش دوخت بودن آن اشاره کرد.
از پارچه کجراه فقط برای دوخت پوشاک استفاده نمیکنند بلکه برای مثال در دوخت روپوش های اتاق عمل و روتختی های هتلی و بیمارستانی و غیره نیز از این محصول استفاده میکنند.

آنچه که باید درباره پارچه ویسکوز بدانیم

آنچه که باید درباره پارچه ویسکوز بدانیم

پارچه ویسکوز نوعی پارچه مصنوعی است که از خمیر چوب بدست می آید و چون پایه طبیعی و گیاهی دارد به عنوان جایگزین پارچه ابریشم نیز مورد استفاده قرار میگیرد. اگر به دنبال یک پارچه نرم، لطیف و در عین حال زیبا و مجلل هستید ویسکوز بهترین گزینه است. این کالا به نسبت، قیمت ارزان و مناسبی هم دارد. از دیگر مزیت های این محصول میتوان به موراد زیر اشاره کرد.
خاصیت جذب: ویسکوز گرما را محبوس نمیکند اما به خوبی آب و عرق را جذب میکند، به همین دلیل برای تولید و دوخت تیشرت و لگ های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.
وزن پایین و خاصیت تنفس: این منسوج وزن پایینی دارد و برای لباس های راحتی در خانه بسیار مناسب است. خاصیت تنفس دارد .در ضمن در اثر مالش دچار الکتریسیته نمیشود به همین دلیل به بدن نمیچسبد. از دیگر ویژگی های مثبت آن میتوان نرمی و لطافت، حفظ شکل، ضدحساسیت، رنگ پذیری بالا و غیره را نام برد.
برای شست و شو بهتر است از دست استفاده کنید البته به این معنی نیست که نمیتوانید آنها را با ماشین لباس شویی بشورید. همچنین برای شستن آن از آب سرد استفاده کنید تا رنگ خود را حفظ کند. از مواد شوینده ملایم برای شست و شو استفاده کنید و به آرامی شست و شو دهید بعد از اتمام شست و شو هم به آرامی آن را تکان داده و آویزان کنید.
از پارچه های ویسکوز و پارچه پنبه بیشتر برای محصولات تابستانی از جمله لباس های راحتی، تیشرت، شلوار، مانتو و غیره استفاده میشود همچنین از مدل های ضخیم تر آن برای تولید لباس های زمستانی بهره میبرند.

کیفیت انواع پارچه ویسکوز

کیفیت انواع پارچه ویسکوز

ویسکوز از جمله الیاف بشر ساخته ای است که قابلیت بازیافت را نیز دارد و مهم ترین جزء از خانواده ریون ها است. ماده اولیه پارچه ویسکوز کجراه از پنبه و تنه درختان است از این جهت میتوان گفت که یکی از معایب این محصول همین است. زیرا که به محیط زیست آسیب میزند. سطح مقطع ویسکوز به صورت موج دار و با طولی شبیه به الیاف پنبه و کتان تولید میشود و قطر آن نیز معمولا از ۱۲ تا ۲۰ میکرون متغیر است. تنها تفاوت ویسکوز با پنبه در این است که ویسکوز همچون کاغذ از تبدیل چوب درختان به خمیر به دست می آید.
منسوجات تهیه شده از الیاف ویسکوز دارای جذب رطوبت بالایی هستند و خاصیت تنفس هم دارند از طرفی رنگ پذیری مطلوبی نیز دارند. این محصول به بدن نمیچسبد و گلوله گلوله هم نمیشود در ضمن استحکام خوبی هم دارد البته برخلاف پنبه، بعد از جذب رطوبت استحکام آن کم میشود‌. در حالت استاندارد پنبه تنها ۸ درصد قابلیت جذب رطوبت را دارد. حال آن که ویسکوز ۱۲ درصد قابلیت جذب رطوبت را دارد. خاصیت ارتجاعی آن نیز از پنبه کمتر است پس نسبت به پنبه چروک پذیری بالاتری دارد اما در مقابل، به علت سطح صافی که دارد به راحتی اتو میشود‌.
سطح ویسکوز درخشان بوده دلیل آن هم سطح صافی است که دارد. این الیاف تا ۱۵ درجه در برابر حرارت و گرما مقاوم است. با توجه به مواردی که ذکر شد میتوان نتیجه گرفت که پارچه های ویسکوز یکی از باکیفیت ترین ها هستند و با توجه به نوع و مدل خاص خود درصد کیفیت آنها کمتر و بیشتر است و شما میتوانید برای مصارف مختلف با توجه به کیفیتی که دارند آن را تهیه کنید.

عمده فروشی پارچه ویسکوز کجراه

عمده فروشی این محصول

یکی از انواع منسوجات کجراه موجود در عمده فروشی ها و نمایندگی های سطح کشور، پارچه ویسکوز کجراه است. در واقع تولیدی ها و خیاطان ترجیح میدهند بجای استفاده از دو نوع کجراه دیگر، از نوع ویسکوز آن برای تولید البسه استفاده نمایند.
همان گونه که میدانید اکثر تولیدی های علاقه دارند تا محصولات خود را به صورت عمده عرضه کنند. مراکز پخش مستقیم پارچه ویسکوز کجراه نیز این محصول را به صورت عمده در بازار عرضه میکند. شما نیز میتوانید برای تهیه عمده این محصولات به نمایندگی های معتبر سراسر کشور مراجعه کنید و خریدی مطمئن و رضایت مند داشته باشید. همچنین عزیزانی که ترجیح میدهند به صورت غیر حضوری این محصولات را تهیه کنند میتوانند با مراجعه به سایت های معتبر با مشاوره رایگان این محصول ارزنده را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما