پخش پارچه پنبه یک رو کشی

تمامی منسوجات از جمله پارچه ها دارای انواع و اقسام مختلفی است که هر کدام با جنس ها و الیاف اولیه متفاوتی ساخته میشوند. یکی از انواع پارچه ها پارچه پنبه یک رو کشی است. مراکز پخش و نمایندگی های پخش پارچه پنبه یک رو کشی این منسوج را با بالاترین سطح کیفیت عرضه میکنند. این پارچه ها در ساختار خود خصوصیات بارز و مشخصه های منحصر به فردی دارند که خود آنها نیز دارای تنوع در طرح و رنگ هستند و به دو صورت حضوری و اینترنتی خدمت به مشتریان عرضه میشود.
پارچه ها از نظر طرح، رنگ، جنس، نحوه بافت و مواد اولیه به کار رفته و غیره با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از آنها را بهر کاری ساخته اند، به طور کلی کاربرد گسترده در صنایع مختلف دارند‌. یکی از انواع مختلف پارچه ها، پارچه پنبه یک رو کشی است که در زمینه تولید البسه بسیار به کار برده میشود و تنوع در طیف رنگی آنها میتواند هر نوع مشتری با هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

مشخصات کامل پارچه پنبه یک رو

مشخصات کامل پارچه پنبه یک رو

جنس نخ های استفاده شده در بافت پارچه پنبه یک رو همانگونه که از نامش مشخص است از پنبه است اما نمیتوان گفت که کیفیت همگی آنها یکسان است. سه نخ معروف که در بافت پارچه پنبه یک رو مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از: نخ شانه شده کامپکت شده، نخ سوپر و نخ اپن.
الیاف پنبه به دلیل ساختار منحصر به فرد خود پیچ و تابی طبیعی در سطح خود دارد، شست و شوی آن‌ نیز به آسان است و از دوام بسیار بالا و استحکام مطلوبی نیز برخوردار. بنابراین در برابر عوامل نامساعد محیطی بسیار مقاوم بوده و دستخوش تغییرات نمیشود. ویژگی دیگر این پارچه ها لکه بری آسان آنهاست، به گونه ای که اگر دچار هرگونه لکه شوند به دلیل نحوه بافت آنها به سادگی شسته میشود. این پارچه ها ضد حساسیت و ضد اگزمای پوستی است، جریان هوا را به خوبی از خود عبور میدهند، از این رو از ایجاد رطوبت های پوستی بوی نامطبوع و تجمع باکتری ها جلوگیری میکند. در نهایت در طیف رنگی گسترده ای تولید میشوند و همین امر منجر شده است تا هر نوع مشتری با هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

بررسی اجمالی درباره پارچه پنبه کشی

بررسی اجمالی درباره پارچه پنبه کشی

پارچه پنبه ای کشی را با نام پارچه تریکو پنبه ای نیز میشناسند. الیافی که به طور طبیعی در دل طبیعت وجود دارند و الیاف طبیعی گفته میشود، الیافی هم وجود دارند که با وجود اینکه از دل طبیعت گرفته میشوند، اما پس از انجام فرآیند و پروسه هایی روی آنها تبدیل و الیاف قابل استفاده میشود. مشهورترین الیاف طبیعی که تقریبا همه افراد آنها را میشناسند عبارتند از: پنبه، ویسکوز، پشم، کتان، کنف و….
در بافت پارچه های پنبه کشی اغلب از دو الیاف استفاده میشود: الیاف پنبه و الیاف ویسکوز. نخ پنبه از گیاه پنبه تولید خواهد شد و نخ ویسکوز را از مغز تنه درختان به دست می آورند و به این دلیل که هم گیاه پنبه و هم درختان در طبیعت موجود هستند به این الیاف الیاف طبیعی میگویند؛ نخ های حاصل از این دو الیاف را گاهی اوقات هنگام تولید پارچه گردباف با نخ های دیگری مانند لاکرا و پلی استر ترکیب کرده، پارچه دو نخ پنبه، پارچه دو نخ پنبه خار خورده، پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا، پارچه ویسکوز صددرصد فول لاکرا، پارچه ویسکوز صددرصد تیپ لاکرا، پارچه پنبه لاکرا، پارچه پلی استر پنبه، پارچه دو رو پنبه، پارچه یک رو پنبه، پارچه جودون لاکرا، پارچه جودون پلی استر، پارچه جودون پنبه و…. تولید مبشود.
یکی از جاذبه ‌های کشورمان ایران این است که آب و هوایی چهار فصل دارد؛ بنابراین استفاده از البسه هایی که مناسب برای چهار فصل باشد، بسیار جذاب بوده و مورد توجه تمامی افراد قرار میگیرد، در این زمینه پارچه پنبه کشی یک انتخاب مناسب بوده و به شدت مورد توجه و محبوبیت عموم مردم قرار گرفته است.

فواید استفاده از پارچه پنبه یک رو

فواید استفاده از پارچه پنبه یک رو

انسان ها از پنج هزار سال قبل از میلاد لباس هایی را که از الیاف پنبه ای ساخته شده اند، میپوشیدند و این استفاده تا امروز هم ادامه دارد. استفاده از پارچه پنبه یک رو فواید و مزیت هایی دارد و در مقابل معایبی را هم دارد. اولین فایده استفاده از پارچه پنبه یک رو قابلیت تنفس بودن آن است. برخلاف اغلب پارچه های مصنوعی، پنبه به خوبی عرق و رطوبت بدن را جذب میکند، ضمن اینکه آن را به هوا تبدیل میکند، مانند یک حوله عمل میکند و رطوبت پوست را به خود جذب کرده در نتیجه از ایجاد بیماری ها، تجمع باکتری ها و بوی نامطبوع جلوگیری میکند.
این پارچه مانند یک عایق حرارتی عمل میکند و درجه حرارت بدن و گرمای بدن را به خوبی کنترل کرده به همین دلیل مناسب برای استفاده در هر فصل سال است. برخلاف پارچه های مصنوعی که با مواد شیمیایی ساخته میشوند، پارچه ‌های پنبه‌ ای جزء الیاف طبیعی دسته ‌بندی میشوند، به همین جهت پوست را تحریک نمیکند. الیاف این پارچه هنگام شستشو مقاومت بسیار خوبی داشته و در برابر عوامل نامساعد محیطی از استحکام مطلوبی برخوردار هستند.

توزیع عمده پارچه پنبه یک رو کشی

توزیع عمده این منسوج

توزیع عمده پارچه پنبه یک رو کشی توسط مراکز خرید معتبر به دو صورت اینترنتی و آنلاین امکان پذیر است. خرید عمده و انبوه پارچه به صورت اینترنتی و آنلاین مزایا و معایبی دارد اما تیم پرقدرت دیبافت خرید اینترنتی و آنلاین پارچه را برای مشتریان گرامی لذت بخش کرده است.
پارچه هایی که در این مجموعه به فروش میرسد به طور مستقیم و بدون واسطه توسط نمایندگی های کارخانجات انجام میگیرد. این مجموعه مشتریانی خاص دارد که به صورت عمده و انبوه اقدام به خرید پارچه مینمایند، مانند تولیدی های لباس، نهادهای دولتی و خصوصی، پارچه فروشی ها، سازمان ها، بیمارستان ها و مدارس. بنابراین به شما توصیه میکنیم به جای اینکه در بازار پرسه بزنید و وقت و هزینه خود را تلف کنید، در منزل یا محل کار خود بمانید و پارچه مد نظر خود را با قیمتی استثنایی و کیفیتی مطلوب و البته عمده از این مجموعه خریداری نمایید.

عوامل موثر در تعیین قیمت پارچه

عوامل موثر در تعیین قیمت پارچه

۱٫ نمره نخ و جنس که هر چه درصد الیاف طبیعی به کار رفته در ساخت پارچه بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود.
۲٫ کمپانی تولید کننده نخ که هرچه کارخانه از ابزار آلات بافندگی و ریسندگی مدرن استفاده نماید طبیعتاً قیمت پارچه های تولید شده آن نیز بیشتر خواهد بود.
۳٫ رنگ طرح و چاپ پارچه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما