قیمت خرید پارچه کرپ ملانژ تایوانی

پارچه کرپ ملانژ تایوانی از انواع پارچه های با کیفیت و درجه یک است که در بازار به وفور یافت میشود. اطلاع از قیمت خرید پارچه کرپ ملانژ تایوانی و پارچه مخمل کره ای، از طریق برخی مراکز و فروشگاه های مرتبط و مربوطه برای فروش میسر است که به همین دلیل امکان دسترسی به ارزانترین قیمت این پارچه در بازار وجود خواهد داشت. همانطور که میدانید با توجه به جنس و کیفیت های متفاوت و همینطور اندازه محصول مورد نظر، طبیعی است که قیمت خرید این محصول متفاوت باشد. قابل ذکر است که اگر این محصول را به صورت کیلویی تهیه کنید، قیمت خرید آن به صرفه تر و اقتصادی تر میشود.

چند کاربرد پارچه کرپ ملانژ تایوانی

چند کاربرد پارچه کرپ ملانژ تایوانی

کاربرد های پارچه کرپ ملانژ تایوانی به شرح زیر است
انواع لباس های گرم و ورزشی اعم از: تی شرت، سویشرت، لباس های خانگی و… این محصول جزء پارچه هایی است که در همه رده های سنی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین به چند صورت تک رو، دو رو، دورس و فانریپ در بازار موجود است که هر کدام از انواعی که ذکر شد، مصارف خاص خود را شامل میشوند. وجود پلی استر در پارچه کرپ ملانژ تایوانی باعث درخشندگی و شفافیت رنگ در این محصول شده است که این ویژگی باعث جذب شدن خانم ها به این محصول میشود. این محصول کاربرد های بسیار زیادی در صنعت نساجی و تولید انواع مختلف پارچه های با کیفیت دارد، نخ های این محصول از رنگ تیره شروع و به رنگ طوسی و طوسی روشن تغییر پیدا میکند.
در تولید این پارچه کرپ ملانژ ترکیب نخ طبیعی و مصنوعی بکار رفته و قابل ذکر است که بعضی از خریداران و مشتریان عزیز تصور میکنند که به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد این محصول، قیمت خرید پارچه کرپ ملانژ تایوانی بالا است ولی در واقع این محصول درجه یک به دلیل پایین بودن قیمت آن جزء پارچه های بسیار محبوب به حساب می آید و همانطور در صنعت پوشاک، بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است.

آشنایی با مراحل تولید پارچه کرپ ملانژ / تایوانی

آشنایی با مراحل تولید پارچه کرپ ملانژ / تایوانی

پارچه کرپ ملانژ از جمله محصولات با کیفیتی است که برای تولید لباس های مختلف و متنوع و همینطور با کیفیت مورد استفاده قرار میگیرند. در بافت پارچه کرپ ملانژ که کیفیت آن شناخته شده است دو الیاف طبیعی پنبه و همینطور الیاف مصنوعی به کار رفته است. همچنین یکی از ویژگی های بارز این محصول دو رنگی است که در ادامه به این موضوع میپردازیم:
زمان رنگ کردن محصول به علت تفاوت در رنگ پذیری که نسبت به سایر محصولات دارد، نوعی دو رنگی در محصول ایجاد میشود.
در حال حاضر الیاف این پارچه از نایلون و پلی استر ساخته میشود. و قابل ذکر است امروزه این محصول از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده است و اگر این محصول از میزان الیاف مصنوعی بیشتری برخوردار باشد، براق تر و خشک تر میشود و این یکی از راه های تشخیص الیاف مصنوعی از الیاف طبیعی است. به طوری که اگر از الیاف مصنوعی بیشتری برخوردار باشد، رنگ محصول طوسی است و همینطور به صورت طیف رنگی متفاوت از تیره و روشن است.

مرکز خرید پارچه کرپ ملانژ تایوانی

مرکز خرید پارچه کرپ ملانژ تایوانی

مراکز فروش عمده پارچه کرپ ملانژ تایوانی در سراسر کشور وجود دارد که اگر خرید خود را به صورت عمده انجام دهید، قیمت پارچه ملانژ دو رو لاکرا ۱/۳۰ بسیار مناسب میشود. همچنین این منسوج را به صورت جزئی یا کلی به روش های مختلف میتوانید خریداری کنید و قابل ذکر است در هر دو صورت قیمت این محصول مناسب است و همینطور میتوانید از طریق مراکز و فروشگاه های اینترنتی که روشی نوین و جدید است، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
با مراجعه به مراکز و فروشگاه های اینترنتی مربوطه و معتبر، همانطور که گفته شد میتوانید در کمترین زمان محصول را دریافت کرده و به صورت عرضه بی واسطه با قیمت بسیار مناسب تر از فروش حضوری، محصول را تهیه کنید.

پارچه ملانژ ایرانی

پارچه ملانژ ایرانی

مزایای پارچه ملانژ ایرانی به شرح زیر است:
این محصول چهار فصل است و زمانی که این محصول را یک لایه مورد استفاده قرار میدهید مناسب برای فصول گرم سال و تابستان است و زمانی که این محصول را دولایه یا به همراه استر استفاده میکنید مناسب برای زمستان و فصول سرد سال است.
یکی دیگر از ویژگی های این محصول این است که این پارچه درجه یک را برای تمامی رده های سنی میتوانید مورد استفاده قرار دهید و به این دلیل است که این پارچه و پارچه تدی طرح دار از تنوع بسیار بالای طرح و رنگ برخوردار است. به طور کلی این محصول ویژگی منفی بارزی ندارد و از مزایای بسیار زیادی برخوردار است و پیشنهاد ما به شما خریداران محترم، تهیه این محصول بسیار متنوع و کاربردی است.
تولید این منسوج با حجم بسیار زیادی صورت میگیرد و در سراسر کشور مراکز و فروشگاه های زیادی وجود دارند که این پارچه با کیفیت تولید ایران را در اختیار شما مشتریان محترم قرار میدهند.

24

  1. سلام این پارچه ها دارای قیمت مناسبی هست که با نرخ عمده ارسال می شود و به صورت عمده ارسال می شود.

  2. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم.
    خدا خیرتان دهد.

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه های کرپ تایوانی دارای بهترین متریال است و برای تولید کت دامن بسیار مناسب است.

  4. سلام وقت بخیر
    این پارچه کرپ ملانژ تایوانی از انواع پارچه های با کیفیت و درجه یک با قیمت مناسب به فروش می رسد

  5. سلام وقت بخیر
    این محصول کاربرد های بسیار زیادی در صنعت نساجی و تولید انواع مختلف پارچه های با کیفیت دارد.

  6. پارچه ملانژ چهار فصل است و زمانی که این محصول را یک لایه مورد استفاده قرار میدهید مناسب برای فصول گرم سال و تابستان است و زمانی که این محصول را دولایه یا به همراه استر استفاده میکنید مناسب برای زمستان و فصول سرد سال است.

  7. کیفیت بالای محصولات تولید شده منتسب تمام فصول هستند. همچنین می توان برای هر رده سنی ای قابل استفاده می باشد.

  8. سلام وقت بخیر
    وجود پلی استر در پارچه کرپ ملانژ تایوانی باعث درخشندگی و شفافیت رنگ در این محصول شده است که این ویژگی باعث جذب شدن خانم ها به این محصول میشود

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه کرپ ملانژ تایوانی از انواع پارچه های با کیفیت و درجه یک است که در بازار به وفور یافت میشود

  10. سلام وقت بخیر
    ارزانترین قیمت این پارچه در بازار وجود خواهد داشت. همانطور که میدانید با توجه به جنس و کیفیت های متفاوت و همینطور اندازه محصول مورد نظر، طبیعی است

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه کرپ ملانژ تایوانی در سراسر کشور وجود دارد که اگر خرید خود را به صورت عمده انجام دهید

  12. سلام وقت بخیر خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم و توانستم با شما همکاری کنم واقعا جای افتخار دارده.

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه کرپ ملانژ تایوانی از انواع پارچه های با کیفیت و درجه یک است که در بازار به وفور یافت میشود حتما از این سایت خرید کنید

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه کرپ ملانژ از جمله محصولات با کیفیتی است که برای تولید لباس های مختلف و متنوع و همینطور با کیفیت مورد استفاده قرار میگیرند من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه کرپ ملانژ تایوانی از انواع پارچه های با کیفیت و درجه یک است که در بازار به وفور یافت میشود و با کمترین نرخ در دسترس است

  16. سلام وقت بخیر
    نخ های این محصول از رنگ تیره شروع و به رنگ طوسی و طوسی روشن تغییر پیدا میکند

  17. سلام وقت بخیر
    پارچه کرپ ملانژ تایوانی از انواع پارچه های با کیفیت و درجه یک است که در بازار به وفور یافت میشود.

  18. سلام وعرض ادب پارچه ها ملانژ تایوانی برای دوخت انواع لباس های گرم و ورزشی اعم از: تی شرت، سویشرت، لباس های خانگی مورد استفاده قرار میگیرن

  19. سلام وقت بخیر
    لباس های گرم و ورزشی اعم از: تی شرت، سویشرت، لباس های خانگی و… این محصول جزء پارچه هایی است که در همه رده های سنی مورد استفاده قرار میگیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما